Coś się kończy, by coś mogło mieć swój początek

wtorek, stycznia 03, 2017


Nowy Rok zawsze przynosi ze sobą nowe marzenia i plany oraz refleksję nad tym, co już minęło...

Ubiegły, 2016 osobiście uważam za najpiękniejszy z minionych lat. To przecież w nim otrzymałam od życia moje największe szczęście, jakim jest Amelia, by następnie przeżywać z nią kolejne miesiące i cieszyć z każdego wspólnie spędzonego dnia. Ten rok dał mi ogromną siłę, a także umocnił w przekonaniu, że to co najważniejsze mam obok siebie, mogę więc śmiało powiedzieć, że jestem szczęściarą. 


W 2017 kilka rzeczy na pewno ulegnie zmianie, nie brak mi bowiem planów i chęci do ich realizowania. Muszę podjąć kilka decyzji i spróbować się z nimi zmierzyć, wierzę jednak w to, że będą one słuszne. O wszystkim będziecie dowiadywać się na bieżąco, o ile oczywiście postanowicie tu zostać i przeżyć z nami kolejny rok :)

Wszystkiego co najpiękniejsze w 2017! ❤



Amelia 
sukienka, baletki i opaska - H&M
rajstopy - Pepco

Mama
sukienka - C&A
naszyjnik - Aliexpress

Tata
koszula - Springfield

Zobacz też:

8 komentarze

  1. Wszystkiego wspaniałego! Trzymam kciuki za powodzenie wszystkich planów 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma opcji żeby coś nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Łojszczykwtorek, stycznia 03, 2017

    Wszystkiego dobrego dla Was :)


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie razem wyglądacie, tym się zawsze zachwycam. ;)
    wszystkiego dobrego w nowym roku i spełnienia tych wszystkich planów, które Ci się marzą!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. nieznanemiejsca.blogspot.comśroda, stycznia 04, 2017

    przepiękna rodzinka, a najcudowniejsza córeczka :)
    Mam nadzieje, ze w 2017 wszystko pojdzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia ;) jak się w coś wierzy to zawsze wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń