Co działo się w 2016 - 12 najlepszych postów

sobota, grudnia 31, 2016


Pamiętacie dokładnie co działo się u Was przez cały rok? Ja postanowiłam przypomnieć sobie, a przy okazji Wam, jaki był nasz miniony rok, a przy okazji pokazać najchętniej odwiedzane przez Was posty z każdego miesiąca 😊

Styczeń - początek roku oraz końcówka mojej ciąży. Pamiętam te wielkie emocje związane z oczekiwaniem na to, co nas czeka. Odliczałam dni do ujrzenia swojej córeczki, pakowałam torbę i duużo czytałam.

Najczęściej odwiedzanym przez Was wpisem w styczniu było podsumowanie roku 2015.


Luty - pierwsza połowa to ostatnie dni we dwoje, cieszyliśmy się z mężem sobą i czekaliśmy na powiększenie naszej rodzinki. W drugiej połowie miesiąca, pewna mała istotka wywróciła nasze życie do góry nogami, jednocześnie nadając mu sensu i innych wartości.

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem w lutym była lista rzeczy, które spakować do szpitala


Marzec - cała nasza uwaga skupiona była na Amelce. To czas poznawania i uczenia się siebie nawzajem. Mieliśmy również wielu gości, którzy chcieli poznać naszą córeczkę. No i pierwsze rodzinne święta.

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem w marcu był 1 miesiąc Amelki.


Kwiecień - troszkę już się poznałyśmy z córeczką, doszłam do siebie, więc mogłam cieszyć się macierzyństwem.

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem w kwietniu był DIY - pościel do kołyski


Maj - to był wyjątkowy miesiąc, głównie za sprawą pierwszego w moim życiu święta w roli mamy. Pamiętam piękną pogodę i to, że dużo czasu spędzaliśmy poza domem.

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem w maju był post spacery


Czerwiec - miesiąc pełen wrażeń. Był pierwszy Dzień Dziecka i Dzień Ojca oraz pierwsze spotkanie od porodu z dziewczynami i zapoznanie Amelii z Lidią.

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem w czerwcu był ten dla Taty


Lipiec - ten miesiąc u mnie zawsze jest szalony. Byliśmy gośćmi na weselu, a ja na wieczorze panieńskim. Świętowaliśmy również naszą rocznicę ślubu, z okazji której udało nam się wyrwać z domu na wieczór we dwoje.

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem w lipcu była nasza elegancka stylizacja


Sierpień - w tym roku był zdecydowanie miesiącem spędzonym głównie w babskim gronie (czyt. Amelka i ja, oraz moja kuzynka i jej córka). Wybraliśmy się również z naszą pociechą po raz pierwszy do ZOO i na basen.

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem w sierpniu była metamorfoza wózka


Wrzesień - zdecydowaniem głównym punktem września były nasze pierwsze wakacje we troje na wyspie Chalkidiki. Mimo wielu opinii o tym, żeby lepiej nie lecieć na wczasy z maluszkiem, wspominamy je cudownie.

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem we wrześniu był 7 miesiąc Amelki


Październik - cieszyliśmy się odwiedzinami mojej kuzynki i jej córeczki Ali, która swoją drogą dziś obchodzi drugie urodzinki. Z całego serduszka więc życzymy jej wszystkiego, co najlepsze!

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem w październiku była refleksja nad tym, czy odpoczynek od dziecka to coś złego


Listopad - przeminął nam jakoś bez wyrazu, chyba przez pogodę, która nie dopisywała. Dużo mniej wychodziłyśmy z domu. Poza tym zajmowałam się wybieraniem prezentów i uzupełnianiem (a raczej dopychaniem) szafy Amelki.

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem w listopadzie były inspiracje prezentowe dla małej dziewczynki


Grudzień - ostatni miesiąc to znowu miesiąc pełen nowości. Pierwszy mikołaj i święta z Amelką, czas spędzony z bliskimi i radość z otrzymanych prezentów. A jeszcze dziś czeka nas zakończenie starego i przywitanie nowego, czyli piżamowa imprezka w domu z naszymi najlepszymi ☺

Najchętniej odwiedzanym przez Was wpisem w grudniu była odmiana naszego wózka na zimę


Ten rok by cudowny! Dziękuję Wam, za to że jesteście i mam nadzieję, że w Nowym Roku również zechcecie zaglądać do naszego małego światka.

P.S. Życzę Wam szampańskiej zabawy sylwestrowej! 🍸🍸🍸

Zobacz też:

4 komentarze

  1. Ależ po tych zdjęciach widać jak Amelka się zmieniła ❤ Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku dla całej rodzinki 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniła się niesamowicie 😊 Wzajemnie wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Waszej cudownej trójki!! ;*
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie wszystkiego co najlepsze! Spełnienia marzeń i realizacji postawionych sobie celów! :*

    OdpowiedzUsuń