Dla dziadków

piątek, stycznia 20, 2017


W weekend święto wszystkich dziadków. Co prawda Amelka w rodzinie nie jest pierwszą wnuczką, ale po raz pierwszy może podarować im z tej okazji jakąś pamiątkę.

W przyszłości na pewno będę zachęcać ją, do ofiarowania czegoś zrobionego własnoręcznie, bo czyż nie takie prezenty, wykonane małymi rączkami i podarowane prosto z serca, są najpiękniejsze? Tym razem jednak przejęłam inicjatywę i wykonałam dla dziadków piękne kalendarze na ten rok, na którego każdej stronie widnieje zdjęcie Amelki. Uważam, że to przydatna, a zarazem piękna pamiątka.








Korzystając z okazji nie mogłam się oprzeć i zaprojektowałam jeden również dla nas :)







A Wasze dzieci co przygotowały dla swoich ukochanych dziadków? 

Zobacz też:

8 komentarze

  1. Też stawiamy na kalendarze. Stały się już tradycją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pamiątka dla kochanych dziadków. Ja w tym roku babci podaruję mydełka zapachowe a dziadkowi standardowo czekoladki After Eight bo je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób widzę kupuje kalendarze. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zauważyłam, że ten rok obfituje w kalendarze, ale uważam że świetnym pomysłem jest kupowanie ich co rok :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że u nas też nią będą :)

    OdpowiedzUsuń