Mam już 11 miesięcy!

poniedziałek, stycznia 16, 2017


Rośnie nam nasza dziewczynka niesłychanie, staje się coraz bardziej zaradna i samodzielna. Aż miło popatrzeć na cały ten rozwój i postępy, jakie robi z dnia na dzień.


Amelia po 11 miesiącach:

- stabilnie stoi;
- chodzi samodzielnie, z dnia na dzień pokonuje coraz dłuższe dystanse;
- potrafi wstać z siadu bez trzymania się czegoś;
- chętnie tańczy, słysząc muzykę;
- porozumiewa się gestami i prostymi słowami (da - daj; ta - tam, tak; nie; nie ma; ma - jest; mama; tata; mniam);
- wskazuje palcem lub przynosi przedmioty, o które jest pytana;
- próbuje dopasowywać kształty do siebie pasujące, udaje jej się wrzucić koło do sortera, 
- najlepszymi zabawami tego miesiąca było ganianego na czworaka oraz łapanie kotków u cioci Aurelki :)







sukienka - Lupilu
rajtuzki - Zara
buciki - Mothercare 
opaska - Aliexpress
naklejka - Brzusiaczki

Zobacz też:

10 komentarze

  1. Zdolna bestyjka! :D zarqz będzie taka duża jak królik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotki już nie mogą się doczekać dalszych pogoni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy to ma super! :)
    u ciebie 11 miesiecy a ja sie zachwycam 2 miesiącem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A zaraz po tym większa od królika ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie mogę się w nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj piękne to zachwycanie się nad takim skarbem, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prawda :)
    z przyjemnością przeczytałam tez wasze wczesniejsze miesciace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi miło, mam nadzieję że zechcesz zostać z nami na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń