5 pomysłów na walentynki

czwartek, stycznia 26, 2017


Zbliżają się Walentynki, dzień okazywania miłości i poświęcania sobie chwili więcej. Osobiście uważam, że uczucia powinniśmy okazywać sobie każdego dnia, nie tylko od święta. Przyznam Wam jednak, że przy małym brzdącu czasami zapomina się o drobnych gestach względem siebie, a o chwile we dwoje ciężko (nie licząc godzin podczas snu w nocy).
Postanowiłam więc w tym roku obdarować mojego lubego drobnym podarunkiem, przy okazji podsyłając Wam kilka pomysłów.

1. Fotoksiążka
Nie od dziś wiadomo, że ja pałam do nich gorącym uczuciem, a że to dzień zakochanych, to wspaniałym pomysłem jest podzielenie się tą miłością z bliskimi. Mój wybór padł właśnie na nią, stworzyłam więc wspaniałe kolarze wspomnień całej naszej zakochanej w sobie rodzinki. Myślę, że mąż będzie zadowolony po jej otrzymaniu. 
Na stronie Printu do wyboru mamy gotowe szablony na każdą okazję. Ja do zaprojektowania swojej zdecydowałam się na jeden z miłosnych - Just Love, którego efekt możecie zobaczyć poniżej :)
Dodatkowo każdy z Was może otrzymać 44% zniżki na swoje zamówienie, wystarczy kliknąć i pobrać KOD!












2. Wyjście we dwoje
To zawsze najlepsza okazja do spędzenia ze sobą chwili czasu, mimo tego, że większość rozmowy i tak zapewne kręcić się będzie wokół dzieci. Sam jednak fakt bycia tylko z ukochaną osobą jest cenny. Takie momenty potrzebne są każdej parze, choć przyznam, że nam odkąd pojawiła się Amelka, udało się to 3 razy, z czego wieczór totalnie we dwoje tylko raz. Nie wiem, czy uda nam się gdzieś wyjść w Walentynki, ale jeśli tak to z chęcią wybiorę się na sushi i do kina.
Zawsze można również przygotować pyszną kolację, zapalić świece i włączyć sobie film w domu (o ile dziecko nie będzie budzić się co 5 minut i przerywać tego jakże romantycznego klimatu) ;)


3. Fotokalendarz ze wspólnymi zdjęciami
Kolejna opcja, która jest świetnym pomysłem na prezent, a równocześnie wspaniałą pamiątką cieszącą oko. My robiąc w tym roku kalendarze na dzień babci i dziadka, zamówiliśmy również jeden dla siebie, umieszczając tam zdjęcia córeczki. 


4. Gra planszowa
Może niektórym wyda się to dziwny pomysł, ale w naszym przypadku jest to wspaniała opcja. Oboje z mężem uwielbiamy wieczory spędzane w taki właśnie sposób, więc nowa pozycja na stosie planszówek to świetna propozycja dla par, takich jak my.


5. Książka
Moim zdaniem to prezent dobry na każdą okazję. Bo czy wszystko musi zaraz być oplecione serduszkami i miłosną historią? Sam fakt podarowania czegoś od serca się liczy :)


Zobacz też:

6 komentarze

  1. nie obchodzę walentynek , ja obchodzę walentynki każdego dnia

    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. my już mamy super romantyczny plan - będziemy siedzieć wśród nierozpakowanych kartonów, w nowym mieszkaniu (wynajmowanym, ale mam nadzieję, że fajnym) i będziemy pić cydr i jeść sushi. <3 taki plan. :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to plan niezły! Jak dla mnie, tam gdzie mąż mój i sushi, wieczór zawsze się uda! :P Koniecznie zapalcie jeszcze świece!

    OdpowiedzUsuń