Wyjątkowe ePrezenty

poniedziałek, czerwca 06, 2016


Czy aby kogoś obdarować potrzebna jest nam okazja? Czy prezent bez okazji nie jest równie wspaniałym pomysłem?

Czemu bowiem nie podarować wyjątkowej osobie czegoś tak po prostu? Kiedy odkryłam portal ePrezenty (a raczej, kiedy oni odkryli mnie), od razu wiedziałam komu swój prezent podaruję.
Przeglądając ofertę sklepu długo nie mogłam zdecydować się na wybór jednej rzeczy, a to za sprawą tego, że oferują tam bardzo wiele wspaniałości. Na dodatek każdą z nich można spersonalizować dodając grawer, haft, nadruk czy zdjęcie.

Ostatecznie mój wybór padł na pióro Parker. Obdarowanym zaś został mój najwspanialszy. Należy mu się, za to jaki jest, bez żadnego ale. Chyba nie mogłam wymarzyć sobie lepszego człowieka na męża i ojca. Jest wspaniałym mężem, kochankiem, przyjacielem, towarzyszem i partnerem. Jak nikt inny stoi za mną murem w każdej sytuacji. Wspiera, ocierając łzy, kiedy jest mi źle. Tylko on potrafi rozśmieszyć mnie do łez, nawet gdy mam kiepski dzień. Pozwala na spełnianie się w życiu, zawsze dając kopa do działania i motywując. Prócz tego, że jestem matką i żoną, on nie pozwala mi zapomnieć o sobie również jako o kobiecie. Szanuje, uwielbia, docenia, wspiera, kocha... Za wszystko co dla mnie robi, a chyba najbardziej za to, że po prostu jest, drobiazgiem tym chcę mu podziękować, uświadomić jak ważny jest dla mnie. Jak ważny będzie już na zawsze... :)





A jeśli i Wy chcielibyście podarować wyjątkowy prezent wyjątkowej osobie, lub poszukać super gadżetu dla siebie, koniecznie zajrzyjcie na stronę ePrezenty i wybierajcie spośród wielu świetnych rzeczy. Gwarantuję, że każdy znajdzie tam coś dla siebie i swoich bliskich ;)


Zobacz też:

5 komentarze

  1. Każdą okazję do obdarowania swojej drugiej połówki należy w życiu wykorzystać więc wcale mnie nie dziwi, że w tej sytuacji padło na prezent dla męża. Pióro i portal z którego pochodzi to idealny duet na prezenty bez okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie prezenty i już lecę na stronę żeby zobaczyć , co tam ciekawego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie piszesz swoim mężu :)

    OdpowiedzUsuń