Dla Taty

sobota, czerwca 11, 2016


Wielkimi krokami zbliża się Dzień Ojca, dla mojego męża pierwsze takie święto w roli rodzica :)

Jak więc uczcić ten dzień? Jak upamiętnić te piękne chwile i podkreślić ich znaczenie? Oczywiście wspaniałym pomysłem jest wspólne spędzenie czasu, ale miło jest docenić tatę jakimś drobiazgiem. 

Z racji tego, że Amelka prócz bezcennego uśmiechu, za mała jest nawet na zrobienie laurki, postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i stworzyć coś unikatowego, a mianowicie fotoksiążkę :) Po raz kolejny pomocne okazało się oczywiście Printu proponując nowe szablony na tą okazję. Wybrałam więc jeden z nich i zaczęłam opracowywać wyjątkowy podarunek. Z efektu końcowego jestem baaardzo zadowolona, bo czy można podarować coś piękniejszego, niż wspomnienia uwiecznione na zdjęciach i zatrzymane wspólne chwile radości? 

Kiedy album trafił w moje ręce nie mogłam się powstrzymać żeby nie podarować go wcześniej. I tak jak przewidywałam, radość taty była ogromna. Zresztą zobaczcie sami jak pięknie wyszedł nasz projekt ;)












Jeśli i Wy chcielibyście stworzyć dla tatusiów wyjątkowy podarunek z okazji ich święta, zapraszam na stronę Printu. Wszystkie zamówienia złożone do dnia 13 czerwca mają gwarancję dostawy na dzień taty. Nie zastanawiajcie się więc ani chwili dłużej, tylko pędźcie wybrać swój szablon na tą okazję, bo czasu coraz mniej. Aby zachęcić Was jeszcze bardziej, mam dla Was małą zachętę w postaci rabatu (nie dotyczy instabooków i fotoksiążek o formacie 19x13)

Zobacz też:

6 komentarze

  1. Taka miłość ojca do córki mimo wszystko nie zdarza się często, Idealna symbioza widoczna na co dzień, uchwycona okiem aparatu, to coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że tylko ja to widzę w każdym ich spojrzeniu i wspólnych chwilach :)

      Usuń
  2. Wspaniały prezent zrobiłaś Grzesiowi :). Na pewno był bardzo wzruszony i szczęśliwy. Pozdrawiamy Was serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, bardzo mu się podobał podarunek. :) My również pozdrawiamy :*

      Usuń
  3. Rzeczywiście świetny pomysł i jednocześnie piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, fotoksiążka to prezent idealny na wiele okazji. U nas to druga, ale na pewno nie ostatnia ;)

      Usuń