Moja szafa

piątek, maja 20, 2016


Ostatnio na blogu pojawił się przegląd szafy mojej córeczki. Dziś natomiast pokazuję Wam garstkę wiosennych nowości jakie pojawiły się w mojej garderobie.

Tak na prawdę, to uważam że zawartość mojej szafy nadaje się do całkowitej wymiany. W ciąży mało kupowałam dla siebie a to co  mam sprzed niej wydawało mi się takie oklepane, lub po prostu nie pasujące już do mnie :) Powoli postanowiłam więc się ich pozbywać, a ich miejsce zastępować kupnem nowych. No może nie do końca tak powoli, bo wyrzuciłam większą część tego co miałam ;)
A oto, czym do tej pory udało mi się zapełnić puste półki :)

Bluzki - po lewej z Pepco, po prawej upolowane w SH, A to wszystko w kolorach biel-czerń i mięta :)

Koszula w kratę to chyba najczęściej przeze mnie ubierana góra, do tego jeansy i adidasy i mamy wygodny ubiór na spacer z dzieckiem. Bluzka Cropp to taki zwyklaczek, ale ma bardzo milutki w dotyku materiał. Szarej narzutki, jeszcze na sobie nie miałam. Sweterek z drugiej ręki.

Jeansy i tregginsy, bo tego nigdy dość prawda? Zwłaszcza kiedy wyrzuciło się wszystkie pary starych spodni ;)

Sukienki kiedyś były moim wrogiem, na dzień dzisiejszy się z nimi oswajam. Moim postanowieniem jest bowiem częstsze ich noszenie. A tych kilka nowych ma mnie do tego przekonać ;)

Na koniec buty... bo co to byłby za nowy sezon, bez jakiejś nowej parki do kolekcji? U mnie na wiosnę pojawiły się trzy. Od prawej - za kostkę, na chłodniejsze dni, sportowe na codzienne pokonywanie kilometrów z wózkiem i bardziej eleganckie pasujące do wszystkiego a przy tym bardzo wygodne.


Zobacz też:

10 komentarze

  1. No na start może być :P mam nadzieję, że pogoda będzie nam bardziej sprzyjała więc i wędrówek do sklepów będzie znacznie więcej co pozwoli zapełnić szafę na full :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie skompletowana szafa, podoba mi się :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zaczyna się podobać, choć do ideału jeszcze duuużo brakuje :D

      Usuń
  3. sukienki z sinsaya wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki rozmiar nosisz? Bo kilka rzeczy bym Ci podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co sklep to inny rozmiar, więc ciężko określić ten najwłaściwszy. Ale do szczupłych osób nie należę, więc i rozmiarówka z tych większych ;)

      Usuń
    2. Ja do najmniejszej rozmiarówki nie należę więc zamykaj szafę na klucz :)

      Usuń
    3. Spokojnie mogę się podzielić. ;) Zresztą w planie mam gubienie kolejnych kg. więc kto wie, może za jakiś czas znowu trzeba będzie wymieniać całą garderobę :P

      Usuń