Kupuj mądrze

poniedziałek, marca 20, 2017


Jak już niejednokrotnie wspominałam, ciągle pracuję nad tym, by moje zakupy były przemyślane i nierobione pod wpływem chwilowej ekscytacji (nie dotyczy to jedynie rzeczy dla dziecka, bo na tym punkcie kompletnie oszalałam).
Na spokojnie więc najpierw robię listę tego, co jest mi potrzebne, potem przeglądam oferty sklepów i wybieram to, co jest dla mnie najkorzystniejsze, a zarazem spełnia moje oczekiwania. Zasady te zaczęłam stosować zarówno jeśli chodzi o odzież, obuwie, jak i kosmetyki czy inne akcesoria.

Smart shopping, bo tak nazywa się to "profesjonalnie", to bowiem nic innego jak właśnie inteligentne kupowanie. Najprościej rzecz ujmując, jest to nabywanie wysokiej jakości produktów, w jak najniższych cenach. Polega na wyszukiwaniu ofert i porównywaniu ich, a ostatecznie zakupieniu rzeczy w jak najkorzystniejszych dla nas warunkach i za jak najmniejszą sumę. W dobie internetu wszystko jest łatwiejsze, bo każdy pożądany produkt możemy porównać w porównywarkach. Dodatkowo szczegół tkwi w odpowiednim wypatrywaniu promocji i zniżek, których on-line można znaleźć naprawdę wiele. Zapisując się na newslettery, otrzymujemy informacje o nowościach i promocjach, dodatkowo na stronach takich jak Kupon.pl możemy liczyć na szereg promocji w wielu kategoriach, takich jak: zdrowie i uroda, odzież, elektronika, internet i wiele innych. Mądre planowanie i świadome zakupy są kluczem do zaopatrywania się w wymarzone przez nas produkty.

Ostatnio w większości skupiałam się na zakupach odzieżowych, dziś dla odmiany zrobię zatem mały przegląd strefy kosmetycznej, opierając się na znanym mi od lat internetowym sklepie eZebra. Na wspomnianej wcześniej stronie Kupon.pl możecie skorzystać np. z rabatów na wszystkie marki do 80%, promocje do -30% na lakiery Essie, czy kosmetyki marki Astor z rabatami do -25%. Wszystkie te oferty znajdziecie w poniższym linku:

Poniżej zestawienie kilku sprawdzonych przeze mnie produktów, z których na pewno większość z Was będzie zadowolona.


Bourjois róż do policzków - jak dla mnie numer jeden z wszystkich dotychczas przetestowanych. Jest trwały, łatwy do nałożenia, bardzo wydajny, a do tego ślicznie pachnie! 

L'Oreal False Lash Wings Mascara - używałam już wielu różnych tuszów do rzęs, póki co ten zdecydowanie przemówił do mnie najbardziej. Po zaaplikowaniu uzyskujemy efekt ładnie podkreślonych, niesklejonych i wyraźnie pogrubionych rzęs.

Semilac - na portalu znaleźć można również uwielbiane przeze mnie produkty marki Semilac. 

Paletki Sleek - odkąd poznałam te cienie, nie używam żadnych innych. W swojej kolekcji posiadam 4 po 12 kolorów każda, więc kombinacji kolorystycznych jest wiele. Osobiście uwielbiam!

Tangle Teezer - zdecydowany hit jeśli chodzi o pielęgnację włosów! Od kilku lat jestem miłośniczką tych produktów. Wcześniej używałam dokładnie tego modelu, w tej chwili zakupiłam Tangle Angel a dla mojej córeczki Tangle Flower i jestem równie zadowolona.

Puder Max Factor - bardzo trwały, nadający naturalnego efektu puder transparenty, do każdego rodzaju cery.

Pomadka Makeup Revolution - co prawda nie należy ona do super trwałych, ale daje ładny naturalny efekt po aplikacji.

Produkty Sylveco - uwielbiam naturalne kosmetyki, a Sylveco to jedna z moich ulubionych firm z tej kategorii. Produkty spełniają swoje zadanie, a do tego można je dostać w niskich cenach.


A Wy, w jaki sposób robicie zakupy?  Planujecie i wyszukujecie najbardziej atrakcyjnych ofert, czy raczej działacie pod wpływem impulsu?


Zobacz też:

12 komentarze

  1. Jeśli kupuję coś, co można dostać w różnych sklepach, to zawsze szukam najlepszej oferty i promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki, produkty dajce się przechowywać i higieniczne ,gdy są w promocji, kupuje na zapas więc do kolejnej spokojnie starczają. Ubrania kupując w dobrej cenie też biorę hurtowo ,bo dużo mam osób do ubierania. Na szczęście nie muszę tego robić w ciemno, bo zdjęcia do akceptacji wysyłam. Najtrudniej jest mi kupić sobie ubrania, bo odsyłanie mnie męczy a stacjonarne kolekcje nie powalają ani jakością ani krojem ani wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze staram się kupować mądrze, ale czy zawsze mi to wychodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O dziwo ja nie mam problemu z nadmiernym kupowaniem, a wręcz przeciwnie. Zanim cokolwiek kupię to zastanawiam się miesiąc, a później często się okazuje, że promocja się skończyła albo artykuł wyprzedany, ale ja należę do tych osób, które nie znoszą robić zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szczotki Tangle Teezer! Pamiętam jeszcze jak pierwszą sprowadzałąm bezpośrednio z Angli. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleksandra Kujałowiczniedziela, marca 26, 2017

    Staram się kupować rozważnie - zawsze analizuję czy na pewno muszę to mieć. A co do kosmetykow, to róż Bourjois mam zawsze w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dodatkowo jeszcze sugeruję się opiniami innych jeśli sklep, czy sprzedawca (np. na Allegro) nie jest mi znany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już chyba przywykłam do odsyłania rzeczy, które na mnie nie pasują. Czasami wolę tak, niż spędzić pół dnia na zakupach chodząc wśród miliona rzeczy, które mi się nie podobają, choć czasami sam taki wypad (zwłaszcza w dobrym towarzystwie) sam w sobie jest frajdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez wątpienia nie ma takiej mocy, żeby wychodziło zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha czasami też tak mam, ale głównie jeśli chodzi o rzeczy, co do których nie jestem przekonana. Ostatecznie często mnie to cieszy, bo staram się kierować zasadą, że jeśli coś nie podoba mi się od razu, to na pewno nie spodoba mi się po czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jestem ich wielką fanką! :D

    OdpowiedzUsuń