Zmieniamy wózek na zimę

piątek, grudnia 09, 2016


Pamiętacie naszą metamorfozę wózka? Do tej pory uwielbiam wybrany przez nas serduszkowy wzór, który ożywił nasze spacery w ciepłe dni. Kiedy zrobiło się chłodniej, do kompletu chciałam domówić jeszcze kocyk z wypełnieniem, lecz pech chciał że nasz materiał nie jest już dostępny w hurtowniach.
Z racji tego, że Amelka rozkopuje się z wszelakich kocyków, zrzuca buty i wystawia stopy na wierzch, postanowiłam na zimę poszukać ciepłego śpiworka. Początkowo chciałam zamówić z allegro, cena była przystępna, a kolor (szary) i wzór pasował nam do wózka. Niestety nie mogłam dogadać się ze sprzedawcą, który nie odpowiadał mi na maile z zapytaniem o mufkę, więc zaczęłam szukać czegoś innego. Ostatecznie mój wybór padł na śpiworek szyty na zamówienie, stawiając na wygodę, funkcjonalnośc ale również piękny wygląd. A by umilić spacery również sobie, do kompletu domówiłam jeszcze ciepłą mufkę, zresztą, zobaczcie sami ;)








P.S. Od dnia, kiedy Amelka dostała swój śpiworek, drzemki podczas spacerów wróciły do łask! ;) A Wy czym otulacie swoje pociechy w zimniejsze dni?


śpiworek - Szycikowo hand made
czapka - H&M
kurteczka - Zip Zap
chusta - aliexpress

Zobacz też:

6 komentarze

  1. Rzeczywiście wyszedł pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żywo jeszcze piękniejszy! 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale piękne te jednorożce :) No moja pociecha ma już 2,5 roczku - wózka pozbyliśmy się dawno, dawno temu :) a czapki i dodatki już panienka wybiera sama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczny spiworek <3 Ja dopiero od 3 miesiecy jestem mama wiec spiworek nie byl konieczny, wystarczyla gleboka gonodola wozka barletta z adamexu i cieply koc, tak przetrwalysmy marzec :)

    OdpowiedzUsuń