Mój casual look - krata, jeans i khaki

sobota, grudnia 17, 2016


Od pewnego czasu staram się na nowo skompletować swoją garderobę. Przy małym dziecku wyjazdy na zakupy (w moim mieście nie ma zbyt wielkiego wyboru sklepów) są o wiele rzadsze i bardziej utrudnione niż kiedyś. Coraz częściej więc decyduję się na zamawianie rzeczy on-line.
Tym sposobem często nie trafiam w fason i rozmiar, więc większość niestety musi zostać zwrócona, a ja nadal zostaję z pustką w szafie. Nie poddaje się jednak i co jakiś czas podejmuję kolejną próbę... Tak było i tym razem, kiedy przeglądałam dziesiątki stron z ofertami ubrań od Bonprix. Firma znana jest mi od lat, więc postanowiłam poszukać w jej sklepie czegoś dla siebie. Nie ukrywam, że spodobało mi się wiele rzeczy, ale ostatecznie postawiłam na 3 pasujące do siebie elementy. w jesiennych kolorach - jeansowe spodnie, koszulę w kratę oraz modną kurtkę w kolorze khaki. Koszula i spodnie pasowały jak ulał, jedynie kurtkę musiałam zwracać, by zamówić inny rozmiar, a kompletną stylizację pokazuję właśnie w tym poście ;)






Jak Wam się podoba moje połączenie jeansu z ponadczasowym motywem kraty i kolorem khaki?


komin - Sinsay
buty - Lasocki (CCC)

Zobacz też:

6 komentarze

  1. Bardzo lubię takie proste zestawienia. Kolor kurtki zdecydowanie na tak, a koszule ostatnio uwielbiam w każdej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero niedawno przekonałam się do koszul, choć strasznie ciężko dopasować mi idealny rozmiar :) A zestawienie w sam raz dla mamy - modnie i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ze wszystkim trudno trafić idealny rozmiar, ale taki już mój urok ;) A co do wygody, to rzeczywiście na nią stawiam najczęściej, choć przyznam że trochę elegancji w szafie również by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej kurtki szukałam od jakiegoś czasu, ale w każdej mi coś nie pasowało. Ta spodobała mi się od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestawienie bardzo na tak, szczególnie koszula. :) i w ogóle niesamowicie to wszystko na Tobie leży, mnie raptem raz udało się tak idealnie trafić z ubraniami przez neta. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń