Dwa lata bloga!

poniedziałek, września 12, 2016


Dokładnie dwa lata temu opublikowałam swój pierwszy post. Na tamtą chwilę byłam pełna wątpliwości co do tego, czy komuś spodoba się mój świat i zechce do niego wkroczyć.


I może nie ma Was tysiące, nie czytam kilkudziesięciu komentarzy pod każdym postem i nie mam milionów fanów na FB, ale to nie szkodzi. Cieszy mnie bowiem każdy obserwator, każde polubienie i budujące słowo, bo przecież liczy się jakość :) 


Przez te dwa lata wiele się wydarzyło. Kiedy zakładałam bloga, byłam świeżo po ślubie, pisałam głównie o codziennych sprawach i wstawiałam zdjęcia własnych stylizacji. Dziś, bez zmian jestem szczęśliwą żoną, a od kilku miesięcy również mamą cudownej Amelki. Świata nie widzę poza tą moją rodzinkę, co przełożyło się na bloga, który zrobił się bardziej parentingowy :)


Chciałam Wam więc podziękować za to, że jesteście i zachęcić do bycia nadal. Ze swojej strony obiecuję starać się być ciągle lepsza w tym co robię, jednocześnie nie tracąc swojej osobowości :*

P.S. W komentarzach możecie wyrazić opinię na temat bloga. Co się Wam podoba, co byście w nim zmienili. O czym chcielibyście czytać i jakie zdjęcia oglądać. Każda Wasza opinia jest dla mnie niezmiernie ważna :)

Zobacz też:

8 komentarze

  1. Mina dzieciątka na pierwszym zdjęciu piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zachłanności napiszę, że więcej wszystkiego chcę ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!!! :) ja powiem szczerze, że blogów parentingowych nie lubię i zdecydowanie jesteś jednym z niewielu, który jestem w stanie czytać. :) także - jeszcze raz gratuluję i kolejnych tak cudnych lat Ci (a właściwie Wam) życzę!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym bardziej jest mi bardzo miło, że czytasz mój! Dziękuję za to, że po zawitaniu zostałaś na stałe ❤

    OdpowiedzUsuń