Metamorfoza wózka

wtorek, sierpnia 23, 2016


Jeśli dobrze pamiętacie, jakiś czas temu szukałam wkładki do wózka dla Amelki. Chciałam, żeby była uszyta na miarę, wygodna i kolorowa.
Z pomocą jednej z czytelniczek bloga natrafiłam na Pinkę, za co jestem jej bardzo wdzięczna. Nasz wózek całkowicie się odmienił, wyróżnia się kolorami i zachwyca wyglądem. No lepiej chyba trafić nie mogłam! Do tego Paulina, która szyje te wszystkie cuda, jest wspaniałą osobą. Nie denerwowała się, kiedy nie mogłam zdecydować się na materiały, doradziła przy ich wyborze i połączeniu kolorów, poza tym zdarzało nam się porozmawiać trochę bardziej prywatnie. Szkoda, że nie mieszkamy bliżej, bo myślę że mogłybyśmy się zaprzyjaźnić ;)



Nasz zestaw składa się z dwustronnej wkładki uszytej na wymiar wózka, poduszki motylka, osłonek na pasy i pałąk. Wszystko z motywem kolorowych serduszek w połączeniu z miętowym minky. Dodatkowo otrzymaliśmy jeszcze śliczną żyrafkę oraz kostkę sensoryczną z wyszytym imieniem :) Jak dla mnie całość wygląda idealnie! Jestem zachwycona do tego stopnia, że już zamówiłam do kompletu kocyk.













- zestaw do wózka i zabawki - Pinka
- koszulka - Pepco
- legginsy- NutMeg
- skarpetki - TkMaxx 
- opaska - grupa sprzedażowa na FB

A czy Wam równie mocno podoba się przemiana naszego wózka i twórczość uzdolnionej Pauliny? :)


Zobacz też:

10 komentarze

  1. Ładne! A powiedz mi, jaki to materiał? Henio bardzo szybko się poci, zwłaszcza teraz, latem i szukam czegoś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna strona to cienka bawełna, natomiast druga cieplejszy polarek minky. Na letni czas idealnie nadaje się bawełniana strona, a kiedy przyjdą chłodniejsze dni można obrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się prezentuje i widać, że Amelce jest wygodnie. ;) a poza tym - wykapana mama się z niej robi. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzisz taty - Amelka to zdecydowanie córeczka tatusia, podobna bardziej do niego, niż do mnie :) My również pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie dodatki do wózka, fotelika itd... Wyglądają fajnie,a i dziecko można zagadać nimi w wyjątkowej sytuacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie dodatki. Można szybko zmienić stary, troszkę już znudzony wózek w kolorowe, nowe cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację. Ja dopiero niedawno zamieniłam gondolę na wózek spacerowy, ale chciałam te szarości ożywić jakimiś kolorami i dodać mu "życia" :)

    OdpowiedzUsuń