Mam już 2 miesiące!

piątek, kwietnia 15, 2016


Moje dzieciątko kończy dwa miesiące, a ja ubolewam nad każdym minionym dniem, jednocześnie łapiąc wszystkie chwile, bo wiem, że żaden dzień się nie powtórzy...

Codziennie wstaję rano i patrząc na poranne uśmiechy Amelki czerpię energię na resztę dnia.  Widząc jej radosną buźkę uświadamiam sobie jakie szczęście mnie spotkało, że ją mam. Każdy nasz dzień pomimo tego, że teoretycznie podobny jest do poprzednio, mi wydaje się inny, wyjątkowy. Cały czas bowiem widzę jak moja dziewczynka się zmienia, jak odkrywa nowe rzeczy, które ją otaczają i próbuje je zrozumieć. To wszystko jest dla mnie takie niesamowite i piękne, że cieszę się każdym momentem spędzonym w jej towarzystwie :)


Po dwóch miesiącach Amelia:
- unosi główkę leżąc na brzuchu;
- trzymana w pozycji pionowej sztywno utrzymuje główkę;
- bardziej świadomie rusza rączkami;
- wkłada piąstki do buzi;
- uśmiecha się, odpowiada uśmiechem na uśmiech;
- śmieje się na głos; wydaje okrzyki zadowolenia;
- grucha wymawiając sylaby "gu, agu, gha, he"
- mimiką twarzy i poruszaniem ust próbuje naśladować mimikę i głos rodziców;
- śledzi wzrokiem osobę lub przedmiot z zainteresowaniem;
- z ciekawością przygląda się karuzeli nad łóżeczkiem, czy grzechotkom, cieszy się do nich i macha rączkami i nóżkami;






Zobacz też:

10 komentarze

  1. Ale balerina <3 Kochane Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba jej spódniczka. Mam bzika na punkcie tutu i... syna :)
    Brawo dla Małej Księżniczki. Niech zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MAła ślicznotka, o tak trzeba łapać każdą chwilę bo czas szybko leci, moja niunia ma 3 latka a niedawno pamiętam leżałam na porodówce. Pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/04/domowy-expert.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) moje już skończyło 4 m-ce więc jestem na świeżo w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna królewna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczyłam tytuł i od razu pomyślałam sobie -"eh, kiedy to było?!" Ależ ten czas leci :) Życzę Wam jeszcze wielu wspaniałych chwil razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest:) Dzieci za szybko rosną, dlatego fajnie, że czerpiesz radość z każdego dnia:) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jak to dawno było gdy mój syn był taki malutki :) Śliczne zdjęcia i cudowna królewna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną masz córeczkę:) Kurcze, czas tak strasznie szybko leci, że ja już nawet nie potrafię przypomnieć sobie mojej Amelki jak była taka mała. Dobrze, że są zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń