Liebster Blog Award

czwartek, kwietnia 07, 2016

Jakiś czas temu za sprawą pewnej blogerki zostałam nominowana do Liebster Blog Award.
Jako, że wcześniej nie miałam na to czasu, dziś postaram się odpowiedzieć na zadane przez nią pytania. Jeśli chcecie poznać moje odpowiedzi, zostańcie ze mną do końca posta ;)

Zasady:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, wiec daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga,  który Ciebie nominował."


Moje odpowiedzi:

1.  Co w sobie lubisz najbardziej?
Takie pytania zawsze sprawiają trudność. Ale myślę, że lubię swoją cierpliwość i siłę do pokonywania życiowych trudności.

2.  Z czego jesteś zadowolona w swoim życiu?
Bezapelacyjnie ze swojej rodzinki - tej najbliższej, trzyosobowej ;)

3.  Jak długo prowadzisz bloga?
Od września 2014 roku.

4.  Co w ostatnim czasie zrobiło na Tobie pozytywne wrażenie?
Oczywiście fakt, że na świecie pojawiła się nasza córeczka.

5.  Twoje najkoszmarniejsze wspomnienie z przeszłości?
Jest tak koszmarne, że wolę go nie wspominać (zwłaszcza przed całym internetowym światem).

6.  Szyk i elegancja, czy luz?
Na co dzień zwykle dominuje luz, ale jak już jest okazja to stawiam na elegancję!

7.  Gdzie najczęściej wyjeżdżasz na urlop?
Nie ma takiego miejsca, w które wybieramy się najczęściej. Razem z mężem staramy się odwiedzać różne miejsca. Ale jakbym miała wybrać jedno, w które mogłabym wracać za każdym razem, to zdecydowanie byłaby to Kreta.

8.  Twoja ulubiona pora roku?
Wiosna, kiedy wszystko budzi się do życia i nabiera kolorów.

9.  Sowa, czy skowronek?
Zwykle była to sowa, ale ostatnio skowronek, gdyż jedynie wstanie przed obudzeniem się mojej córeczki gwarantuje mi ogarnięcie się, zjedzenie śniadania i wypicie ciepłej kawy czy herbaty.

10. Twoje spełnione marzenie?
Będę nudna, ale moja Amelia jest największym ze spełnionych marzeń.

11. Wyobraź sobie, że dostajesz w spadku fortunę, na co byś ją przeznaczyła?
Rzuciłabym pracę i zabrała najbliższych, by przez resztę życia cieszyć się sobą i podróżować :)



Pytania ode mnie:

1.  Co sprawia Ci w życiu największą radość?
2.  Twoje must have w torebce?
3.  Wakacje w górach, czy nad morzem?
4.  Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu?
5.  Gdybyś przez jeden dzień mogła być kimś innym, jaką postać byś wybrała?
6.  Ulubiony cytat / motto życiowe?
7.  Jaka muzyka wprawia Cię w lepszy nastrój?
8.  Ulubiony strój na co dzień?
9.  Opisz najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa.
10. Skąd czerpiesz inspiracje do postów na bloga?
11. Jakie posty sama najchętniej czytasz u innych?


Moje nominacje:

1.   olaoops
2.   dzieciaki-testuja
3.   pewnamama
4.   mamatorka
5.   babiniecowion
6.   dziewczynkazguzikiem
7.   ohlalala
8.   macierzynstwo-raz
9.   krainaalicji
10. tygrysiaki
11. nomatka


Zobacz też:

13 komentarze

  1. Dziękuję, postaram się znaleźć chwilę na odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację :) postaram się znaleźć chwilkę i naskrobać odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana! Na dniach postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi i kolejne pytania. Nie znałam kilku nominowanych blogów, więc chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie napisane. ;) szczególnie te fragmenty o rodzinie i córeczce. ;) i też lubię wiosnę, zwłaszcza taką piękną jak ostatnio. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wyróżnienia, odpowiedzi bardzo interesujące i takie prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mi przypomnialaś, że mam dwie zaległe nominacje... Zupełnie mi to wypadło z głowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze to powiedzieć: Kocham nowy wyglad Twojego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy kilka rzeczy wspólnych☺ Córki o tym samym imieniu, ulubioną porę roku i ten punkt z sową i skowronkiem. Chociaż ja skowronkiem zostałam z przymusu, bo moja Mela jest rannym ptaszkiem.

    OdpowiedzUsuń