Instamix_GRUDZIEŃ

czwartek, grudnia 31, 2015

Rok się kończy, więc na ten rok to ostatni instagramowy skrót miesiąca :)

Grudzień jak pewnie u każdego, tak i u mnie to miesiąc wielkich porządków, przygotowań do Świąt, a następnie czas spędzony z rodziną i bliskimi :) U mnie czas ten był wyjątkowy, bo mimo że jeszcze na świecie nie ma mojego brzuszkowego maleństwa, to świadomość, że nie jesteśmy sami nie opuszczała mnie na krok. Rodzinnie, przy choince, głaszcząc brzuszek, w myślach wyobrażałam sobie święta z Nią.. i wiecie co?? - piękna ta wizja :)







Wam kochani życzę udanej zabawy sylwestrowej, w wśmienitej atmosferze, by w Nowy Rok każdy z Was wszedł z radością, miłością w sercu i wielkim uśmiechem na twarzy :*


Zobacz też:

2 komentarze

  1. Wszystkiego dobrego w nowym roku :-) pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne podsumowanie! :) i jakoś tak Twoje wizje macierzyństwa bardzo do mnie przemawiają, bardzo sugestywne są i mam nadzieję, że tak właśnie to wszystko będzie wyglądać, gdy Malutka przyjdzie już cała i zdrowa na świat. :)
    i tego właśnie życzę Ci w nowym roku!!
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń