Pokój maluszka - inspiracje

wtorek, grudnia 29, 2015

Nadszedł czas, by szykować w mieszkaniu kącik dla mojej małej księżniczki. Co wybrać? Jak go urządzić, by był wygodny zarówno dla mamy, jak i noworodka?

Na rynku dostępnych jest tyle pięknych rzeczy, że sztuką jest coś wybrać i połączyć tak, aby tworzyło jedną całość. Czeka mnie więc nie lada wyzwanie, mam nadzieję że mu podołam ;)
Pokażę tu kilka pokoików, które urzekły mnie swoim wyglądem, mam nadzieję ze uda mi się stworzyć wnętrze, które mnie zadowoli nie bankrutując przy tym ;) 









źródło




A Wy jak tworzyliście kącik dla maluszków? Czym się sugerowaliście? Macie dla mnie jakieś rady? :)


Zobacz też:

3 komentarze

  1. W Internecie tyle pięknych inspiracji, że aż głowa boli :)
    Hanka na razie z Nami w sypialni, za jakiś czas też będziemy remontować pokój dla niej, i już się boję, bo pewnie zwariuję od wszelkich pomysłów :)
    Z Twoich inspiracji najpiękniejszy trzeci obrazek - szarości i mięta...zakochałam się :)
    Koniecznie pokaż pokój kącik Waszego maleństwa, jak już ukończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten z zielenią i żółcią super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten z napisem Mila jest świetny dla mojego bobasa :P

    OdpowiedzUsuń