It's a GIRL!

piątek, listopada 27, 2015

Tak! To niesamowite, że w naszym życiu już niebawem pojawi się mała kobietka!

Każdego dnia siedzę i zastanawiam się jaka będzie? Jak będzie wyglądała, do kogo się upodobni? Jaki będzie miała charakterek? Czy okaże się bardziej "córeczką tatusia", czy może nie będzie mogła odkleić się od "mamusinej spódnicy"?

Mnóstwo pytań krąży po mojej głowie codziennie, jestem taka ciekawa, tak bardzo rozentuzjazmowana na myśl o poznawaniu tej małej kobietki. Wyobrażam sobie wspólnie spędzone chwile, te wszystkie smutki i radości. I całkiem  możliwe, że w głowie idealizuję sobie to wszystko, bo przecież tak wiele osób z boku mówi, jak ciężkie są początki, jakie to męczące i momentami okropne... Ja mimo wszystko czekam z niecierpliwością, na każdy uśmiech, każdy płacz, karmienie czy zmianę pieluszki ;)
Czekam na narodziny mojego skarbu.. mojej CÓRECZKI :)

Zobacz też:

9 komentarze

  1. Nie mogę się już doczekać tej Twojje dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga te wszystkie myśli które chodzą Ci po głowie są całkiem normalne ja tak samo się zastanawiałam jak mój synek czy córeczka będą wyglądały i wogole jak to będzie a jak już się pojawili to stwierdziłam ze nie mogli wyglądać inaczej ze tak właśnie ma być sama zobaczysz jakie to wszystko jest piękne a ta miłość co się dąży ta mała istotne jest cudowna życzę Ci żeby ten dzień w który na świat przyjdzie dzidzia był najszczesliwszy

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo, to już widzę, jaka z niej mała ślicznota będzie, na pewno po mamusi. ;) najważniejsze, żeby jednak była zdrowa i tego z całego serduszka życzę. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Jestem dumna ciocia dwóch dziewczynek i jako poboczny obserwator muszę powiedzieć, że wcale sobie tego nie idealizujesz! Dzieci są cudowne, zwlaszcza kiedy zaczynasz dostrzegać w nich podobieństwa do siebie (w moim przypadku do siostry), kiedy widzisz jak reagują na codzienne małe problemy, dostrzegasz wtedy jak będą radzić sobie w przyszłości. To jest właśnie cudowne, te małe skrawki - a cieżke chwile szybko sie zapomina! :) Czekamy na kolejna mala kobietkę
    ! Trzymam kciuki za lekki poród - Natalia :)

    OdpowiedzUsuń