Szczęście

poniedziałek, listopada 09, 2015

Ten post jest dla mnie wpisem intymnym, takim płynącym prosto z serca...

Od wielu dni, tygodni zastanawiałam się czy w ogóle powinnam o tym pisać tak na forum, przekładałam tą publikację, bo w głowie mojej nieustannie toczyła się walka myśli, czy powinnam, czy nie, czy  lepiej poczekać jeszcze dłużej, a może zachować to tylko dla siebie i najbliższych?
Dziś w mojej głowie istnieje już tylko jedna myśl - Szczęściem trzeba dzielić się z innymi! Zatem ja dziś ogłaszam Wam - całemu memu internetowemu światu, że jestem najszczęśliwszą osobą na świecie!! Jestem... w ciąży, a to oznacza, że jestem mamą! :D



Radość ma rozpiera mi serce, żadne słowa nie są w stanie opisać tego co wraz z mężem odczuwamy, po długim czasie starań, wreszcie, udało się! Będziemy rodzicami! Najszczęśliwszymi pod słońcem rodzicami! To cudowne mieć świadomość, że pod swoim serduszkiem, nosimy drugie życie - małego człowieczka za którego jesteśmy w pełni odpowiedzialni, który jest zależny tylko od nas.



Za nami już sześć miesięcy tego stanu, który tak uwielbiam. Rozczulam się nad każdym ruchem, który poczuję, cieszę się widokiem rosnącego brzuszka oraz każdym kolejnym dniem, który przybliża nas do daty poznania naszego dzieciątka.. A do tej chwili, w której będziemy mogli utulić nasze szczęście w ramionach  zostały już tylko trzy miesiące!   :)







Zobacz też:

8 komentarze

  1. No nareszcie :) Ciesz się kochana, raduj i krzycz całemu światu o swoim szczęściu :) Pięknie wyglądasz z tym brzuszkiem :) pamiętam jak ja uwielbiałam swoj...:) Ps. Mam identyczną bluzeczkę :) Całuję Was serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu! Doczekaliśmy się wpisu :) Ale już nie mogę się doczekać przyszłego tygodnia, kiedy to ten brzuszek zobaczę na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratulujemy! Ciesze się, że podzieliłaś się z nami swoim szczęściem :) Z uśmiechem na ustach czyta sie takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne gratulacje kochana! Widać, że ciąża Ci służy. Wyglądasz ślicznie i promieniejesz szczęściem, aż miło patrzeć i Cię czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz absolutnie przecudownie! jest coś w tym, że kobiety w ciąży pięknieją i mają taką niesamowitą aurę wokół siebie. :) trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze. :) i powodzenia w szkole rodzenia!
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!! Super wyglądasz z tym brzusskiem:) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń