instamix_PAŹDZIERNIK

czwartek, listopada 05, 2015


Powiedzcie mi, gdzie ten czas tak pędzi? Dni przelatują przez palce i znikają, nie wiadomo gdzie. Ani się obejrzę, a kolejny miesiąc się kończy...

Październik to u mnie nadal czas remontów i planowania zmian w mieszkaniu - chyba to zajmuje nam tyle czasu. Ja ciągle wyszukuję nowych inspiracji i zmieniam koncepcje, a mój mąż w wolnym czasie stara się realizować te plany ;)

Jak widać na zdjęciach udało mi się w tym wszystkim nie zapominać o sobie, znajdywałam czas na pielęgnację zarówno ciała, jak i duszy (czyt. podniebienia) ;)

Zostałam posiadaczką "kilku" przesyłek, w tym mega paki od kuzynki z IRL, za którą po raz enty ślicznie dziękuję :*

Jako słuchaczka Czesława Mozila nie mogłam przejść obojętnie obok książki "Nie tak łatwo być Czesławem", której czytanie staram się sobie dawkować, by nie pochłonąć jej w całości zbyt szybko. ;)








A co przyniesie nam listopad? Hm... na pewno dalsze zmiany w mieszkaniu, nowe wizje i plany.
Czeka nas również koncert Czesław Śpiewa Solo Akt,  imprezka urodzinowa  mojej szwagierki oraz spotkanie z Lidią i Sandrą ;)

A Wam jak minął październik?    Jakie plany na listopad?


Zobacz też:

2 komentarze

  1. Czas leci jak szalony i nim się obejrzysz, a tu już koniec dnia, a nawet miesiąca! I zostały już tylko dwa miesiące do końca roku i powiem szczerze, że też nie wiem gdzie ten rok mi uciekł ;) ale zostaje chyba zaakceptować taki bieg wydarzeń i spróbować się w to wszystko wtopić ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://panna-malomowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny mix, przyjemny! Nivea invisible mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń