Ciężarówką przez 9 miesięcy

czwartek, listopada 19, 2015

W ten ponury, zimny i deszczowy dzień pojawiam się z propozycją książki innej niż wszystkie :)

"Ciężarówką przez 9 miesięcy - przewodnik po ciąży i okolicach", to niezwykły poradnik, dla wszystkich spodziewających się dziecka. Kiedy dowiedziałam się o swoim szczęściu, szukałam w księgarniach pozycji, która pomoże mi zrozumieć, co mnie czeka w kolejnych tygodniach, jak zmieni się mój umysł  i moje ciało. Trafiając na ten tytuł, bez zastanowienia wróciłam z nim do domu.


Autorka Kaz Cooke przeprowadza nas w niej po ciąży tydzień, po tygodniu. Co więcej pisze w pierwszej osobie, przez co czyta się to jak bloga znajomej, lub samej siebie. Każdy rozdział opisuje pół żartem, nie szczędząc nam przy tym swoich wpadek czy słabości, przez co ze swoimi dolegliwościami nie czujemy się odosobnione.


Po 40 tygodniach lektura nam się nie kończy. W dalszej części znajdujemy bowiem informacje, jak sobie radzić po powrocie do domu, o karmieniu piersią, spacerach, depresji poporodowej, antykoncepcji oraz o wielu innych nurtujących nas zagadnieniach.


Książka jest przejrzysta, czytelna, zawiera zabawne ilustracje i opisy. Czytałam ją z uśmiechem na twarzy, podczytując co śmieszniejsze fragmenty mojemu mężowi ;)
Lektura moim zdaniem obowiązkowa dla  każdej przyszłej mamy, idealnie nadaje się również na prezent dla kobiety spodziewającej się dziecka.


A Wy jakie książki czytałyście podczas ciąży? Może podacie mi jakieś niezbędne Waszym zdaniem pozycje do przeczytania dla każdej matki? Piszcie i komentujcie, zapraszam do dyskusji :)

Zobacz też:

1 komentarze

  1. lubię takie książki pisane lekko i nieco z przymrużeniem oka, zdecydowanie łatwiej mi się je czyta. ;) ale niestety w tym temacie nie jestem w stanie podrzucić nic ciekawego, bo jeszcze przez to nie przechodziłam.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń