Roczek!

sobota, września 12, 2015

Wstałam rano z przeświadczeniem, że dziś musi być jakiś ważny, wyjątkowy dzień.. Spojrzałam na telefon - nic, przejrzałam notes i kalendarz - też nic.. Następnie włączyłam komputer i nagle mnie olśniło...
BLOG! Przecież to rocznica założenia przeze mnie mojego bloga!! :)

Zakładając bloga nie sądziłam, że komuś może się on podobać, ba! przekonana wręcz byłam, że prócz garstki moich znajomych , nikt inny nie będzie chciał na niego zaglądać. Jakże więc cudownym uczuciem dziś jest wchodzić na tą stronę i widzieć, że się myliłam! <3


Czas na małe podsumowanie:

Łączna liczba wyświetleń -      20,918
Polubienia na Facebooku -            319
Obserwatorzy na Instagramie -     122
Liczba postów na blogu -                67
Obserwatorzy w Google+ -             37

Pierwszy opublikowany post nosi tytuł "Mój świat"

Post, który zdobył najwięcej komentarzy to "W roli głównej - czerń"

Najczęściej wyświetlany natomiast przez ten rok był post "THE GIFT OF LOVE by ShinyBox"


Jaka przyszłość czeka mój blog? 
Na to pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć ani Wam, ani nawet samej sobie. Nie mam pojęcia, ile będzie istniał, czy kiedyś nie przestanę na niego zaglądać, albo czy pewnego dnia nie stracę wszystkich moich czytelników.. Nie mogę Wam również obiecać regularnie wstawianych postów .. 
Życie samo pokaże, co będzie dalej..

Z całego serduszka pragnę jednak podziękować Wam, moi drodzy Czytelnicy, za każde odwiedziny tej strony, każdy pozostawiony po sobie komentarz, polubienie strony na Facebooku, czy zaobserwowanie na Instagramie. Jest mi naprawdę niezmiernie miło wiedzieć, że komuś podoba się to co robię.. 
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną już na zawsze !! :)



Zobacz też:

2 komentarze

  1. Ja zostanę na pewno :)
    A z okazji roczku życzę nieustającej weny, stale powiększającego się grona czytelników i wymarzonych współprac :)

    OdpowiedzUsuń