W roli głównej - czerń

czwartek, października 16, 2014

Czujecie dziewczyny ten przejściowy klimat? Ja niestety zaczynam odczuwać tą zmienną pogodę w negatywny sposób. Chyba jakieś choróbsko mnie bierze, wszystko mnie boli, najchętniej nie wychodziłabym z łóżka... Dziś po powrocie z pracy wskoczyłam więc pod kołdrę, wychylam się spod niej na chwilę żeby pokazać Wam nowe fotki i chowam się spowrotem :-)





Bluzka - Sinsay
Spodnie - no name - z Biedronki
Baletki - CCC  Jennifer&Jennifer
Torebka - UK Moda - SH
Pierścionek - New Yorker
Naszyjnik - Pepco


Przypominam, że znaleźć możecie mnie także na Facebook-u jak i Instagramie. Zapraszam ! :)

Zobacz też:

17 komentarze

  1. only black :-) ładnie, mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pięknię dziękuję... Ale Wy wszyscy dajecie mi motywację i kopa do działania :- D

      Usuń
    2. Ja musze za niedlugo sie z toba wybrac na zakupy i doradzisz mi jak i co kupic by dobrze wygladac

      Usuń
    3. Jestem chętna na zakupy, ale dalej nie wiem, kto kryje się pod nazwą "Anonimowy" :-)

      Usuń
    4. twoja największa fanka

      Usuń
    5. Aaaaa mam konkurencję! Jaka największa fanka? 😜

      Usuń
    6. Nadal widnieje jako "Anonimowy" więc chyba chce tak pozostać ;-)

      Usuń
  3. Uwielbiam ostatnimi czasy taki mix na paznokciach, już myślę jakie ma mi kosmetyczka zrobić następnym razem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca stylizacja :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, prosta stylizacja

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarno, jesiennie - czyli klasycznie i pięknie!

    www.straightwaytodreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń