Nowości w szafie - JESIEŃ

niedziela, września 27, 2015


Rozpoczęła się kalendarzowa jesień.. Czas więc na przegospodarowanie szafy...
Jak co sezon zrobiłam przegląd jej zawartości i uzupełniłam braki ;) Jako,  że początek jesieni zapowiada się pięknie, postawiłam na ubrania bardziej lekkie, z jesiennym akcentem, ale również z kolorem,  żeby nie było szaro i ponuro...



Zielona sukienka COS i bluzka łączka PAPAYA - obie rzeczy pochodzą z SH.



Długi żółty sweterek BENETTON to ponownie SH, natomiast t-shirt z nadrukiem "Dreams comes true" pochodzi z NEW YORKER-a.



Zwiewna czarno-biała tunika F&F oraz dziewczęca sukieneczka NEW LOOK to również SH.



Bluzka w jesiennych kolorach oraz miętowa marynarka to rzeczy zakupione w sklepie NEW YORKER.



Czas na szarości.... po lewej jasno szary dłuższy sweterek H&M, po prawej dzianinowa sukienka, to kolejne perełki SH ;)



Czarne legginsy z elementami imitacji skóry, jak również botki na niewysokim obcasie to oferta LIDL-a, na którą się skusiłam.



Na koniec wszechobecne u mnie jesienią chusty - tu kominy z NEW YORKER-a...


Uwielbiam po zrobieniu porządków i tzw. przeglądu szafy przed kolejnym sezonem uzupełnić ją o jakieś nowe rzeczy, które potem śmiało mogę łączyć zarówno między sobą, jak już z tym, co mam :)
Jak sami widzicie moje "zbiory" to dużo rzeczy rzeczy z SH i trochę nowych, nie wydałam więc na nie majątku, a widok nowych wzorów i kolorów jednak cieszy oko :)


A Wasze szafy już gotowe na nową porę roku?? Chwalcie się w komentarzach :)



Zobacz też:

9 komentarze

  1. Oj przydałby mi się tu taki second hand :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, jestem w stanie myśleć, że znajdziesz tam nawet lepszy ;)

      Usuń
  2. też bym chciała na swojej drodze spotkać tak ładnie zaopatrzony second hand, niestety nie mogę na nic podobnego trafić. a kilka nowych rzeczy by mi się przydało. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi jeszcze kilka rzeczy brakuje do pełnej gotowości :) ale nadrobię to w przyszły weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś w tych moich SH nie mogę nigdy znaleźć takich perełek jak Ty, zazdroszczę :)
    Ja muszę się wybrać na jakieś zakupy, żeby łatwiej mi było przetrwać jesienne dni...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowosci. Kilka z nich bym CI podkradla ;)

    OdpowiedzUsuń