Wakacyjnie

wtorek, lipca 28, 2015


Dziś bez zbędnych słów wspominam wakacyjne chwile...
Nad czym tu się rozpisywać?? Żeby człowiek czuł się w pełni wypoczęty i miał czas dla rodziny, to urlop powinien trwać co miesiąc pół miesiąca.. 2 tygodnie pracy i dwa urlopu.. czyż nie byłoby to sprawiedliwe?? :P










Zdjęcia tu pokazane zrobione są w Parku Miniatur Latarni Morskich oraz w Muzeum Figur Woskowych w Niechorzu.




koszula - Autentic (SH)
spodenki - Lidl
baletki - Kik
torebka - Sinsay
kapelusz - przywieziony z Krety


Zobacz też:

2 komentarze

  1. na ostatnim zdjęciu widać, że czujesz się tam jak ryba w wodzie. :) z długością urlopu się zgadzam, chociaż na razie nie mogę marudzić, bo sama mam dość długą przerwę w pracy, bo zakuwam do egzaminów przez kilka najbliższych miesięcy. ;)
    a miniatury latarni morskich bardzo mi się podobają, nie słyszałam o tym miejscu, więc sobie je zanotowałam. na pewno się przyda, jak będę kiedyś w tamtych okolicach. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna wyprawa! :) Ostatnio wydaje mi się, że coraz więcej jest tych parków miniatur . Ostatnio będąc w Żywców też trafiliśmy do takiego miejsca :) Skrycie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń