Instamix_lipiec

sobota, sierpnia 01, 2015


Lipiec się skończył, a wraz z nim połowa wakacji ...
Dla mnie miesiąc ten jest pełen szczególnych dat - zaczynając od urodzin mojej mamy, potem brata, męża, teścia, a na rocznicy ślubu kończąc, mogę stwierdzić, że jest wręcz wyjątkowy :) 
W lipcu byliśmy nad morzem, rozpoczęliśmy filmowe lato z Heliosem bywając w kinie co kilka dni, mieliśmy dla siebie więcej czasu, a po roku małżeństwa stwierdzam tylko, że kochamy się jeszcze bardziej (jeśli to w ogóle możliwe) :)











A Wam jak minął lipiec?? Mam nadzieję, że równie szczęśliwie jak mi :)



Zobacz też:

1 komentarze

  1. Ale fajny kolaż wakacyjny zdjęć! :) Widać, że pogoda dopisywała :)
    My właśnie wróciliśmy z Naszej wakacyjnej wyprawy, pogoda nie do końca dopisywała, ale za to były humory i wypoczęliśmy ogromnie, a to się przecież liczy najbardziej :))

    P.S. Choć jak dla mnie wakacje mogłyby trwać co najmniej pół roku, słońce, błękitne niebo i ten błogi luuuuz :))

    OdpowiedzUsuń