#instamix_maj

poniedziałek, czerwca 01, 2015

Maj - powinien być piękny, radosny i słoneczny. Pełen uśmiechu i beztroski. Czy taki okazał się dla mnie?
Początek maja to czas spędzony z bliskimi, między innymi na Wrocławskim Festiwalu Piwa, oraz na krótkim wypadzie do Czech.


Od maja rozpoczęłam również swoje Fit wyzwanie razem z książką Natalii Gackiej. Więcej na ten temat napiszę wkrótce na blogu.


Czasu wolnego było mało, ale znalazłam od czasu do czasu chwilę na zrobienie czegoś dobrego dla swojego podniebienia ;)


Jeśli chodzi o zakupy, to kosmetycznie uzupełniłam się w to, czego zaczynało brakować, reszta to splot dobrych okazji oraz rzeczy, które i tak były w planie ;)


Podsumowując, był to miesiąc zaganiany, co zresztą dało się zauważyć po pustce jaka dłuższy czas panowała na blogu.. Miesiąc ten nie był dla mnie łatwy, pojawiło się w nim wiele stresów i niesprawiedliwości, z którymi musiałam się pogodzić.
Ale maj był dla mnie również swojego rodzaju osobistą lekcją. Upewnił mnie w pewnych przekonaniach, przypomniał o tym, co w życiu ważne i jasno ustalił priorytety na przyszłość...


A Wam jak minął maj? Był dla Was dobry? :)



Zdjęcia pochodzą z mojego konta na Instagramie, gdzie możecie śledzić mnie na bieżąco.



Zobacz też:

3 komentarze