Jest pięknie

piątek, czerwca 19, 2015



Jest tak pięknie, że słów mi brak. Moje życie nabrało kolorów, marzenia zaczęły się spełniać..


Dziś z czystym sumieniem mogę powiedzieć, TAK, JESTEM SZCZĘŚLIWA..

Otoczona ludźmi, na których zależy mi z wzajemnością, mam czas dla siebie, na odpoczynek, dla rodziny i znajomych. W głowie pełno pomysłów i przemyśleń. Wszystko widzę w kolorowych barwach, każda myśl podąża w dobrym kierunku, podąża ku szczęściu, ku pozytywnemu myśleniu.. 


Wy też czujecie ten ciepły powiew lata? Tą beztroskę i radość? Doceniacie każdy dzień, piękno które Was otacza?


bluzka - Atmosphere (SH)
spodnie - no name
torebka, sandały - Biedronka
okulary - CCC
kolczyki - CAT&CAT
zegarek - House

Zobacz też:

6 komentarze

  1. W końcu :) i tak ma już pozostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tak już trwało i trwało!
    Wspaniałe uczucie, czuć, że podąża się we właściwym kierunku..wewnętrzny spokój i radość... :)

    Przepiękna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie wyglądasz! Masz tyle pozytywnej energii w sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś szczęśliwa! :D Piękne zdjęcia i pozytywne zdjęcia :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najtrudniej znalezc swoja recepte na szczescie, fantastycznie ze Tobie sie udalo!!! Oby to trwalo juz zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak zaczyna się mój ulubiony wiersz Szymborskiej "tak, jestem szczęśliwa". ;) i zgadzam się, ze jest to absolutnie fantastyczne uczucie. :) powiewu lata jeszcze nie czuję, jeszcze sporo stresów mnie czeka, ale generalnie też nie narzekam i cieszę się każdą chwilą, bo każda jest piękna. :))))
    pozdrawiam i niech to szczęście trwa!

    OdpowiedzUsuń