Rowerowo

czwartek, czerwca 04, 2015

Co zrobić, gdy chce się uciec od zgiełku miasta, aktywnie spędzić czas, nacieszyć zmysły naturą? Nic prostszego - wybrać się na rower! :)

Z przekonaniem mogę stwierdzić, że to moja ulubiona aktywność, a zarazem świetny sposób na aktywny wypoczynek. W moim przypadku to jeszcze idealna okazja na spędzenie czasu wspólnie z mężem, gdyż on też uwielbia jazdę na dwóch kółkach :)

Na swoje wycieczki wystarczy nam spakowanie kilku rzeczy na drogę (w zależności od pogody i czasu jaki planujemy spędzić poza domem) i ruszamy przed siebie.
Pamiętamy również o wygodnym stroju, dlatego na  ostatni nasz wspólny wypad wybrałam materiałowe spodnie, t-shirt z nadrukiem i moje ulubione trampki z motywem pastelowych kwiatów. Do tego wzięłam plecak który pomieścił wszystko, co potrzebne.


A Wy jakie preferujecie formy spędzania wolnego czasu? Wolicie aktywny czy leniwy wypoczynek? :)

                              t-shirt, trampki, bransoletka - House
                                             plecak - Springfield


Zobacz też:

6 komentarze

  1. Boski plecaczek <3

    www.ladyaggu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się taki fajny rower z koszyczkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam wszelkie rowerowe wyprawy...! Na czas ciąży rower grzecznie stał w garażu i zbierał kurz...ale teraz już na szczęście będzie mógł mi służyć od nowa :)

    A plecak naprawdę świetny!!!

    (notatkiprzyszlejmatki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rower! Uwielbiam takie detale jak dzwonek, czy koszyczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie preferuje spacerki, przed ciążą w gre wchodził rower, teraz musze sie oszczędzać :). Świetny masz rower, zawsze chciałam mieć taki z koszyczkiem :)

    OdpowiedzUsuń