Glossybox by Hebe

czwartek, czerwca 11, 2015


W maju pudełko beGlossy dotarło do mnie jakoś późno, bo w ostatnich dniach maja. Już zaczęłam się nawet martwić, czy aby nie zapomnieli o wysyłce do mnie ;)
Zawartość przejrzałam już tego samego dnia lecz do tej pory nie miałam czasu na zdjęcia, więc dopiero dziś podzielę się z Wami tym, co znalazłam w swoim pudełku oraz moją opinią na jego temat...


GOSH
Odżywcza pomadka do ust (produkt pełnowymiarowy - 4 g) - gładkie, jedwabiste i niesamowicie połyskujące usta. Dzięki dużej koncentracji pigmentów, pomadka nadaje intensywny, kuszący, długotrwały kolor.



PHYTO
Maska do włosów Phytokreatine (produkt miniaturowy - 50 ml) - ultra-regenerująca maska do włosów osłabionych i uszkodzonych. Przywraca objętość, elastyczność i blask.



PROSALON
Maska do włosów z olejkiem arganowym (produkt miniaturowy - 50 g) - regeneruje i nawilża, przywraca włosom siłę i witalność oraz nadaje niepowtarzalną gładkość i połysk.




SHEFOOT
Serum ultra regeneracyjne (produkt pełnowymiarowy - 50 ml) - serum z kompleksem ceramidów i masłem shea, przeznaczone do zniszczonych, popękanych i szorstkich stóp. Intensywnie regeneruje oraz łagodzi podrażnienia.



PUREDERM
Plastry na zniszczone pięty (produkt pełnowymiarowy - 4 szt.) - intensywna terapia opracowana, aby nawilżyć, ukoić suchą i zrogowaciałą skórę pięt. Składniki regenerujące zmiękczają naskórek oraz tworzą warstwę ochronną.



BANDI
Energetyzujący multiaktywny koktajl Female ( produkt miniaturowy - 15 ml) - skoncentrowany preparat o wysokoaktywnej formule, do pielęgnacji skóry z widoczną utratą witalności. W krótkim czasie wygładza cerę i wzmacnia mechanizmy obronne skóry.



CAT & CAT
Kolczyki na sztyftach - Hit Cat & Cat! Kolczyki na wygodnych sztyftach w najmodniejszych wzorach sezonu.







Przeważyły produkty do stóp oraz do włosów, które przydadzą mi się na pewno,  ale mimo wszystko nie lubię dostawać podobnych produktów..
Najbardziej zadowolona jestem z pomadki Gosh, podobają mi się również kolczyki, więc ogólnie zawartość pudełka wychodzi na plus, choć nie ukrywam, że porywająca moim zdaniem nie jest.



A Wy co sądzicie? 

Zobacz też:

3 komentarze

  1. Mi się też z całegp zestawu podoba najbardziej pomadka i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maski do włosów bym przetestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takich pudełkach ostatnio najbardziej podobają mi się kolczyki. ;) jakoś co do reszty produktów to nie zrobiły na mnie wrażenia, może jednak przez fakt, że się na tym nie znam. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń