Wrześniowy ShinyBox

czwartek, września 18, 2014

Ostatnio buszując po internecie w poszukiwaniu czegoś nowego natknęłam się na ShinyBox.
Jest to strona, na której można zamówić tajemniczą przesyłkę z kosmetykami w kartonowym pudełeczku. Poczytałam więc, zagłębiłam się w temat i nakręcona ciekawością jak to działa zamówiłam na próbę jedno z nich - wrześniowe wydanie...

Wczoraj po powrocie wieczorem z pracy ujrzałam na biurku paczuszkę i przez chwilę poczułam się jak dziecko, które jak najszybciej próbuje rozpakować prezent, aby poznać jego zawartość :D











Niebawem postaram się przedstawić Wam bliżej moje spostrzeżenia na temat tych produktów, a dziś pokazuję co otrzymałam we wrześniowym wydaniu:

BIOLIQ
Balsam intensywnie odżywiający (produkt pełnowymiarowy 180ml).










BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ
Biosiarczanowy żel peelingujący do mycia ciała (miniwersja 50ml).
Szampon do włosów przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy (miniwersja 50ml).










GRASHKA
Korektor cieni pod oczami (produkt pełnowymiarowy 1,2ml).








ETRE BELLE
Maskara Lash X-Press&Hyaluronic (produkt pełnowymiarowy 8,5ml).











BARWY HARMONII
Olejki pod prysznic różany i oliwkowy (próbki w saszetkach po 8ml).

BARWA
Krem siarkowy (próbka w saszetce).












Sklep internetowy BALNEO dołączył od siebie kupon rabatowy 20 zł (przy zamówieniu za minimum 100 zł)
ważny do 31 października 2014.
Jeśli ktoś byłby chętny na wykorzystanie kuponu, to proszę o kontakt a dostanie go ode mnie w prezencie :)

Podsumowując moje pierwsze wrażenia o ShinyBox - krótko mówiąc - CHCĘ WIĘCEJ :D Jestem bardzo pozytywnie nastawiona i już myślę o zamówieniu kolejnego pudełka :)


Jeśli Was również zainteresowało tajemnicze pudełko, to odsyłam do zamówienia  --> KLIK


Zobacz też:

5 komentarze

  1. Zawartość, moim zdaniem, jest bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa zawartość :) mimo wszystko ja nie lubię takich pudełeczek, bo nie lubię takich niespodzianek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wprost przeciwne - uwielbiam niespodzianki i tą nutkę ekscytacji z powodu niewiadomej :D

      Usuń
  3. Chyba się skuszę :) Ale na konkurencję :)

    OdpowiedzUsuń