#instamix_wrzesień

wtorek, września 30, 2014

Witam, dziś po raz pierwszy przychodzę do Was z propozycją instagramowego podsumowania miesiąca. Z racji tego, że nie każdy ma tam konto, lub mnie na nim obserwuje, chcę przedstawiać na blogu szybkie slajdy obrazujące miniony miesiąc :)
















1. Spakowani i gotowi lecieć w podróż poślubną :)
2. Oczekiwanie na samolot - lotnisko Wrocław.
3. Nasze bilety do raju.
4. Umilacze lotu :D

















5. Widok z naszego pokoju hotelowego o poranku :)
6; 7. Plażing, smażing opalanko..
8. Pastelowe urlopowe pazurki.











9. Plan naszej wycieczki, który w rezultacie nie został w pełni zrealizowany.
10, A to wypożyczony w tym celu środek lokomocji - cytrynkowy matizek ;)


















11. Koktail w boskiej knajpce, w której zamiast krzesełek czy kanap były huśtawki <3
12. Jezioro w centrum miasta - Ajos Nikolaos.
13. Nasze deserki #omnomnom
14. Jaram się opalenizną - nie musiałam mieć obrączki a od razu widać, że mężatka ;)




















15. Ostatni dzień na Krecie, nam smutno - Grecja płacze..
16. W odwiedziny do bejbika mojej koleżanki z pracy - w środku ciuszki dla malucha :)
17. Shopping.
18. Prezenty i pamiątki przywiezione z wakacji :)














19. Mój nowy nabytek - Alcatel One touch.
20. Pierwsze zamówienie w formie niespodzianki - wrześniowy ShinyBox spodobał mi się na tyle, że już zamówiłam następne pudełko :)
21. 20% rabatu na zakupy w sklepie Balneokosmetik. Oddam za darmo, wystarczy się do mnie zgłosić.
22. Muffinka dla mnie od psiapsióły.
























23, 24. Kolejne prezenty - tym razem dla przecudownej nowonarodzonej kruszynki w naszej rodzinie, mojej bratanicy Majeczki :*
25. Pazurki na nadchodzącą jesień.


Zapraszam do oglądania mnie na bieżąco na Instagramie.

Zobacz też:

9 komentarze

  1. Świetne zdjęcia. Taki skrót miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że się podoba.. To motywuje mnie, aby kontynuować taką formę w przyszłości :-)

      Usuń
  2. łał. No fotki genialnie... pozazdrościć takiego września... dla większości to zwyczajny koniec wakacji a u Ciebie takie rarytasy :D Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama sobie zazdroszczę tego wyjazdu.. i wiem, że jestem zachłanna, ale chciałabym jeszcze :D :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja jakoś wcześniej takich nie miałam, ale ostatnimi czasy preferuję takie rozwiązania, nie trzeba się zastanawiać, który wariant wybrać, bo można mieć je wszystkie naraz ;)

      Usuń
  4. bardzo fajny zestaw zdjęć! bardzo podobają mi się paznokcie z ostatniego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie miksy zdjęć! :-)

    OdpowiedzUsuń