BLACK & WHITE

poniedziałek, września 22, 2014

Iście królewski związek.. Chyba jeszcze nikt nie widział pary tak idealnej jak oni. Czasami wydaje mi się, że bardziej dobrana po prostu nie istnieje.
Są jak dwie łączące się w jedną całość połówki, zgrane w każdym calu i pod każdym kątem. Wiecie o kim mówię? O dwóch kolorach - Jego wysokości Czerni i Królowej zwanej Bielą :)

W dzisiejszym zestawieniu postanowiłam pokazać zestaw składający się właśnie z tych dwóch kolorów. Postawiłam na maxi spódnicę, do tego wybrałam biały t-shirt z czarnym nadrukiem. Całość uzupełniłam dodatkami - torebką/kopertówką w biało czarne paski i bransoletką na rzemykach.



























t-shirt - Carry
spódnica - Cropp
torebka - Sinsay
bransoletka - By Dziubeka
okulary - Biedronka


A Wam jak się podoba klasyczne połączenie black & white? Też uważacie ich za parę idealną? A może wolicie bardziej kolorowe zestawienia?

Zobacz też:

7 komentarze

  1. Pewnie, jeśli muszę się na szybko ubrać, a nie mam czasu na zastanawianie się "co z czym i do czego" to zawsze stawiam na te dwa, bazowe kolory. :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie idealne połączenie. Zdjęcia rewelacyjne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Black & white - tak, ale tylko i wyłącznie na spotkania biznesowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna modelka ;) jeszcze lepsza stylizacja ;) jednym slowem kupuje to ;) fotki lux

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana super fotki!! A zestaw black and white mega czad rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń