Mój świat...

piątek, września 12, 2014






Jestem 25-latką, świeżo upieczoną żoną i pracującą kobietą, która w tym zaganianym świecie postanowiła stworzyć sobie ( i Wam...) małą oazę, do której można przenieść się wchodząc na tego bloga..

PO CO MI TEN BLOG?!?
Myśl o założeniu bloga krążyła mi po głowie już od dłuższego czasu, zawsze jednak znalazł się powód i jakaś wymówka, dla których rezygnowałam i odkładałam ten plan na później. "Później" stało się zatem "teraz" i za namową mojej najlepszej przyjaciółki - swoją drogą również blogerki (Dziewczynka z guzikiem) oraz mojego wspaniałego męża, chyba wreszcie dojrzałam do tej decyzji ;)

O CZYM BLOG?
W głównym założeniu miała być moda i uroda.. Chciałabym swoją osobą i nastawieniem pokazać wszystkim kobietom, że nie nosząc rozmiaru 36, nie mając wypchanego portfela, również można czuć się dobrze we własnej skórze, a dres i luźne workowate rzeczy wcale nie muszą być naszym przeznaczeniem.
Będą się tu również pojawiać inne wpisy - trochę urody, makijaży, ale również moich przemyśleń czy po prostu codzienności.

















bluzka - New Yorker
spodenki - Springfield
okulary, sandały - CCC
torebka - Sinsay
bransoletka - Mohito
foto by Mąż ;)

Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Całuję wszystkich razem i każdego z osobna, który zechce towarzyszyć mi w tej blogowej przygodzie.

Obserwować mnie można również na Facebook-u i Instagramie.

Zobacz też:

10 komentarze

  1. Piękna kobieta, świetna stylizacja. A miejsce - marzenie!
    Życzę samych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w blogosferze! :)
    Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga, bo zapowiada się być naprawdę interesujący :)
    http://geocachingpomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj kochana w blogosferze. Mam nadzieję, że szybko się tutaj zadomowisz. :)

    www.niekoffanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że są takie osoby. W gruncie rzeczy jesteś bardzo ładna a problemem wielu kobiet jest to że oceniają siebie tylko przez pryzmat wagi i rozmiaru. Nie potrafią siebie docenić a co gorsza uszanować ! Wiadomo że konekwencje tego to katowanie dietami i choroby, i przede wszystkim problem z akceptacja samej siebie i odnalezieniem się w życiu.
    Motywuj je ! Pokaż że cieszysz się życiem, jesteś piękna i spełniasz swoje marzenia ! Powodzenia ! zapraszam do mnie :)
    www.szalona-kobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe słowa. Uwierz mi, że jeśli swoją postawą zmotywuję choć jedną osobę do odkrycia w sobie czegoś więcej to będę meeega szczęśliwa :)

      Usuń