Co nowego w szafie Amelki?

poniedziałek, lutego 06, 2017


Niektórzy nazywają mnie matką - wariatką, ja sama sądzę, że troszeczkę uzależniłam się od kupowania tych małych ubranek, bucików i dodatków. Pojęcie zakupów nabrało dla mnie zupełnie innego znaczenia, odkąd zostałam mamą. :P
Nie jest może jednak jeszcze ze mną tak źle, bo nie zaczęłam się na ten cel zadłużać, moje konto nie jest obciążone debetem, a ja nie biorę na zakupy kredytów ;) Poza tym w szafie Amelki znaleźć można rzeczy z wyprzedaży czy używane, co pozwala mi nie wydawać na nie majątku. 


Uwielbiam motyw gwiazdek na małych ubrankach, dlatego widnieje on w szafie małej gwiazdki w każdym sezonie. Szare body - Lupilu, bluzeczka - Pepco, sukienka - Zara, chusta i opaska - Aliexpress.


Niebieski i biel to typowe kolory zimowe. Jeansowa sukienka z bluzeczką - Next, sweterek - H&M, bluzeczka w misie - Pepco.


W tym roku zima w końcu okazała się bardzo zimowa. Kombinezon i wszystkie grubsze rzeczy są wręcz niezbędne. Udało się pokazać Amelce śnieg i powozić ją na sankach, więc sezon zimowy uważam za udany. Zdjęcia z zimowych wyjść na sanki możecie zobaczyć na naszym Instagramie. Kombinezon - Reserved, czapka i rękawiczki - H&M.


Amelka bardzo ładnie wygląda w czerwonym kolorze, dlatego też co jakiś czas znajduję jakąś rzecz w tych barwach i dołączam do małej garderoby. W sukieneczce Lupilu zakochałam się od pierwszego wejrzenia, jest milutka w dotyku i ciepła, rajtuzki - Zara, buciki - Mothercare. Połączenie tych trzech rzeczy możecie zobaczyć tutaj. Body w kropeczki - H&M, bluzeczka - Next.


Ubrania z hasłami i napisami możemy znaleźć w każdym sklepie, nie brakuje ich na działach damskich, męskich ani dziecięcych. Dla Amelki również wybrałam kilka takich rzeczy. Sukienka i szara bluzeczka - C&A, bluzeczka z sercem - Zara, a z sową - F&F.


Tiul, brokat, czy choćby błyszcząca nitka, to świetny wybór na wszelkie okazje. Spódniczka - Smyk była kreacją do świątecznych zdjęć Amelki, które obejrzeć można w tym poście. Sukienka to nasz wybór na wigilię, zdjęcia w niej można zobaczyć tutaj. Sweterek - George, spinka - Aliexpress.


Luźne spodenki typu baggy - Zara, są miękkie i wygodne, idealnie sprawdzają się do biegania i wygłupów, gdyż nie ograniczają ruchów dziecka. Białe bodziaki - Pepco, pasują nam pod każdą sukienkę. Rajtuzki - Reserved, bluzeczka - Next.


Chmurki, gwiazdki księżyc, a to wszystko w pastelowych kolorach, które lubimy najbardziej. Kurtka, rajtuzki i body - Pepco, czapka - H&M.


Buciki Mothercare, pokazywaliśmy już w tym poście, jeansy - Next, sweterek - Topomini, koszula - Baby Burb, opaska w kratę - Aliexpress.


Te urocze bluzy są z Pepco, mieliśmy już szarą w mniejszym rozmiarze, ale szybko okazała się za mała, rozmiar większy kupiłam w trzech kolorach. Cudne butki to moja miłość z Zary, a chusta uszyta przeze mnie, Wy również możecie taką zrobić, w tym poście wyjaśniam i pokazuje krok po kroku jak ;)


Kwiaty, kwiatki kwiatuszki... Bluza - F&F, bodziaki - Lupilu i Next, a piżamki - H&M.


Kurteczka - Smyk, jeszcze Amelka jej na sobie nie miała,bo jak to bywa z rozmiarami, jeden drugiemu nierówny, więc dopiero teraz zaczyna być na nią dobra. Futrzane bolerko - Reserved, buciki - Start Rite.


Opaska tradycyjnie zakupiona na Aliexpress, uwielbiam zamawiać tam takie drobiazgi, spodnie - H&M, bluza - Izod, bluzeczka - St. Bernard for Dunnes.


Kurteczka - Zip Zap, to kolejna rzecz w gwiazdki w garderobie małej, połyskująca czapka - H&M, bluza i rajtuzki - Reserved.


Baletki i opaska - H&M kupione do wigilijnej stylizacji, z czego baletki Amelka miała na sobie może 10 minut, a potem zdjęła i biegała bez. Różowa i sztruksowa sukienka - Next.


Motyw króliczków czy zajączków jest w ostatnich sezonach często spotykanym na małych ubrankach. U nas na butach - TU i leginsach - Pepco, bluzeczka z balonikami - St. Bernard for Dunnes, biała bluzeczka - Bugs&Hugs, spineczka natomiast jak zwykle - Aliexpress.

Szafy Amelki pękają w szwach, a my szykujemy się już powoli na sezon wiosenny, więc ciągle "rozciągamy" ich wnętrza pakując w nie nowe... A jak jest u Was z tymi małymi ubrankami? Też macie bzika na ich punkcie? ;)

Zobacz też:

1 komentarze

  1. Również miałam bzika na punkcie ubranek dla Lidki, potem mi przeszło. Owszem, lubiłam je kupować, ale to już nie było takie wariactwo. (Nie)stety opętanie wróciło i mam tylko nadzieję, że D. nie będzie w domu jak wszystko co zamówiłam przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń