Stare i nowe pomysły na prezent

wtorek, lutego 14, 2017


Już jutro roczek Amelki, post ten miał ukazać się w zeszłym tygodniu, ale po raz kolejny choroba pokrzyżowała nam plany. Niestety nie opuściła nas do dziś, więc pewnie jutrzejszy dzień spędzimy w domu, ale kilku podarunków dla młodej damy nie zabraknie.  A z okazji tych jakże ważnych urodzin planujemy w weekend zaprosić najbliższych na kawałek tortu i wspólne spędzenie czasu z solenizantką.
Poniżej kilka, a dokładnie 9 propozycji, które moim zdaniem idealnie sprawdzą się dla dziewczynki jako prezent na roczek, czy też inną uroczystość (bez okazji również). Niektóre z nich przedstawiałam już w inspiracjach prezentowych na święta, a pozostałe to moje kolejne typy wynikające z obserwacji mojej córeczki i jej zainteresowań.



1. Klocki - chyba nie znam dziecka, które by ich nie uwielbiało. Amelka do niedawna nie wykazywała zainteresowania taką zabawą, ale teraz widzę że w odwiedzinach u cioci zawsze się nimi bawi.

2. Wieża - podobnie do klocków, zabawa w układanie (przez rodzica) i burzenie (przez dziecko) takowej konstrukcji to świetna opcja dla malucha.

3. Zabawka na sznurku - każda jeżdżąca i współpracująca zabawka z moją córką będzie idealnym kompanem, a odkąd Amelia chodzi taka, która może podążać za nią, sprawdzi się idealnie.


4. Układanki - są dni, kiedy Amelia cierpliwie próbuje wrzucać klocki do sortera, czy dopasowywać zwierzątka do swojej drewnianej układanki, z racji tego przydałyby się jakieś nowe modele.

5. Książeczki - mamy ich mnóstwo, ale każda kolejna nas cieszy. Dla wieku Amelki najlepiej sprawdzają się te kartonowe, na których można pokazywać i opowiadać, a przy okazji uczyć słów poprzez osłuchiwanie dziecka z nazwami przedmiotów.

6. Suchy basen - piłki, piłeczki i wszystko, co okrągłe zawsze się u nas sprawdza. Ciekawe czy zabawa w kulkowym basenie pochłonęłaby moje dziecko na dłużej?
Misioo, Play Wow, Bieco


7. Jeździk - pozwoliłby na zużycie choć odrobiny pokładów energii, jakie ma moje dziecko, a przy okazji byłby świetnym przygotowaniem do rowerka biegowego w późniejszym czasie.
8. Lalka Metoo - jedna już zagościła u Amelki, towarzysząc jej w łóżeczku podczas snu, ale kolejna do pary nie jest złym pomysłem.
9. Naczynia - w poście skupiłam się głównie na zabawkach, ale jako że dziecko w tym wieku zna już wiele smaków i często samo je, lub przynajmniej próbuje to robić, dobrym pomysłem na prezent są również zestawy kolorowych naczyń, kubek niewysypek, termosik czy pudełko śniadaniowe.
Skip Hop - niewysypek, termos, lunchboxBabymoov


P.S. Jak myślicie, które z tych prezentów wybraliśmy na tę okazję? :)

Zobacz też:

3 komentarze

  1. Hmm, z tego co wiem, to chyba basen i jeździk. Coś jeszcze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciii!! Zamiast pozwolić zgadywać innym od razu wygadałaś! :P Czy coś jeszcze? Znasz mnie na tyle, że powinnaś wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadałaś pytanie to odpowiadam. Niech inni zgadują pozostałe.

    OdpowiedzUsuń