Mam już miesiąc!

wtorek, marca 15, 2016

Wydawać by się mogło, że wczoraj urodziłam, a dziś moja córcia kończy już miesiąc. Jak tak dalej pójdzie, to jutro będzie pełnoletnia...

Pierwszy miesiąc upłynął nam na wzajemnym poznawaniu się, klimatyzowaniu się w nowej sytuacji i regulowaniu rytmu dnia. Ja wraz z mężem odkrywamy się w nowej roli jakim jest bycie rodzicami, a Amelka uczy się życia na tym świecie i poznaje otoczenie.
Miewamy dni (i noce) lepsze i gorsze, ale za nic w świecie nie powróciłabym do poprzedniego stanu. Kruszynka wypełniła cały nasz świat, a serca przepełniła potężną miłością.
Jako, że czas ten taki nieubłagany postanowiłam każdego miesiąca upamiętniać sobie to, jak zmienia się moje dziecko oraz jakich umiejętności nabyło.

Tak więc po miesiącu Amelia:
- mocno zaciska dłoń na czyimś palcu;
- skupia wzrok na twarzy osoby, która się nad nią pochyla;
- śledzi wzrokiem przedmiot lub twarz osoby, które są blisko niej;
- położona na brzuszku potrafi utrzymać główkę w górze nawet przez kilkanaście sekund;
- leżąc na plecach i na brzuchu przekłada główkę z jednej strony na drugą;

Jeśli chodzi o zdjęcia, z pomocą przyszły mi  Brzusiaczki i ich naklejki określające ile miesięcy skończyło dziecko. Swoją drogą, szkoda że nie poznałam ich wcześniej, bo w swojej ofercie mają jeszcze naklejki z liczbą tygodni ciąży, czy imieniem dziecka, które znajduje się jeszcze w brzuszku :)
U mnie wybór padł na zestaw miesięcy w kolorze beżowym z fakturą płótna, ale do wyboru są jeszcze inne wzory i kolory (wszystkie można zobaczyć TU). 
Poniżej kilka kadrów brzusiaczkowych naklejek oraz nasza miesięczna już dama :)







Zobacz też:

11 komentarze

  1. Prześliczna córeczka :) Mój synek wczoraj skończył 8 miesięcy, a ja mam wrażenie jakby to było wczoraj :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że ten czas jest nieubłagany. Ubolewam nad tym..

      Usuń
  2. Moja Kruszynka :* Ciocia już za 10 dni Cię ucałuje :*
    P.S. Ostatnie zdjęcie - cały tata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasza Ślicznotka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba najpiękniejszy okres. Takie słodkie maleństwo. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy okres w życiu dziecka wspaniale jest obserwować, ale te pierwsze tygodnie są niesamowite. :) Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń