(FOTO)książka wspomnień - podsumowanie 2015

czwartek, marca 24, 2016

Dziś jeszcze raz wracam myślami do zeszłego roku, czasu który był dla mnie jakże piękny i ważny, czasu wielkich nadziei, radości i oczekiwań...

Miniony rok nigdy nie zostanie z mej pamięci zatarty, głównie za sprawą tego, że był pełen wielkich emocji związanych z walką o szczęście, które dziś jest z nami na świecie i przepełnia nasze serca do granic możliwości. Rok 2015 to czas spędzony jeszcze we dwoje, czas pełen wspomnień, jakże zresztą radosnych. Najważniejsze bowiem chwile, to te spędzone razem..

Ostatni rok, w którym byliśmy tylko dla siebie, od tego jesteśmy już we troje i patrząc wstecz z uśmiechem na twarzy wspominam ten miniony czas.. Ostatnia wiosna, która przyniosła radosne nowiny na zawsze zmieniające nasze życie. Lato i wspólne wakacje - tym razem nad polskim morzem w obawie przed lotem w pierwszym trymestrze ciąży. Jesień i zima - dla mnie wielka radość z widocznego już brzuszka i mocne przygotowania do narodzin córeczki.. 

Ubiegły rok to czas niezwykłych emocji i wspomnień - wspomnień, które warto uwiecznić na dłużej, by nie zatarły się w naszej pamięci, lecz trwały na wieki. Najlepszym sposobem na upamiętnienie zarówno tych bardzo ważnych dla nas chwil, jak również codziennych kadrów są zdjęcia. Ale zdjęcia, nie te, które tkwią zapomniane w jakimś folderze na dysku naszego komputera, który gubi się wśród setek innych plików, lecz te na papierze, po które możemy sięgnąć na półkę i powrócić do pięknych chwil na nich uwiecznionych...

Idealną alternatywą dla albumów, z których kartkom zdarza się wypadać, a zdjęciom znikać w tajemniczy sposób, są fotoksiążki. Dzięki uprzejmości Printu miałam możliwość stworzenia swojej pierwszej i osobiście jestem w tej formie zakochana! Wiem też, że na tej jednej moja miłość na pewno się nie skończy. Książkę taką możemy zaprojektować w dowolny sposób, możemy sami wybrać tła, wielkości zdjęć, wpisywać teksty itd. W ten sposób mamy możliwość, by tworzyć własne wspomnienia na tysiące sposobów. Ja zdecydowałam się na TEN szablon, po czym troszkę go zmodyfikowałam, by pasował do mojej wizji. Ale wybierać jest w czym, bo pięknych gotowych szablonów jest mnóstwo - wszystkie możecie zobaczyć TU













Zdecydowaliście się na wydrukowanie Waszych wspomnień, a może nadal się zastanawiacie??
Mam więc dla Was dodatkowy rabat, z którym wydrukujecie własną fotoksiążkę 39% taniej!!





Jeśli macie wątpliwości jak stworzyć własną fotoksiążkę i potrzebujecie pomocy, to TEN filmik, w 5 krokach wszystko Wam wyjaśni.


Zobacz też:

16 komentarze

  1. Bardzo ładna fotoksiążka. My jutro odbieramy naszą trzecią, a czwartą, którą sama komponowałam. Bardzo podoba mi się taka forma przechowywania zdjęć, a tworzenie książki to super zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zabawa przy tym świetna! Wciąga i uzależnia! :)

      Usuń
  2. Też mamy fotoksiążkę z Printu i uwielbiam ją co jakiś czas przeglądać :). Na pewno jeszcze będę zamawiać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem pewna, że u mnie na tej jednej również się nie skończy ;)

      Usuń
  3. Fantastyczna sprawa z tą fotoksiążką. Zdjęcia to zatrzymane chwile, mogą być niewyraźne, nieostre, ale zatrzymują wspomnienia. Dobrze mieć na półce taki album. Za każdym razem jak przeglądam swój już podarty album z brakującymi zdjęciami, zawsze się uśmiecham, a znajomi chętnie przeglądają, fotoksiążka ma to do siebie, że nie ma brakujących zdjęć i wyrwanych okładek. Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, że fotoksiążka to świetne rozwiązanie :-)

      Usuń
  4. Ja też uwielbiam takie fotoksiążki bardziej niż zwykłe albumy i sama zrobiłam już kilka, m.in. z naszego ślubu, a teraz tworzę z 1-szego roczku naszej córci. Dużo czasu zajmuje, ale warto, bo to super pamiątka. A Twoja fotoksiążka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotoksiążki to rewelacyjny sposób na utrwalenie wspomnień, a w Waszej widzę wiele wzruszających zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką fotoksiążek. Bardziej trwałe, można zdjęcia osadzić w pięknym tle, ładnie je rozmieścić i cenowo porónując do wywołania tyłu zdjęć i dokupienia do nich albumu , fooksiążka wychodzi atrakcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, piękna pamiątka :) sama się chyba zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia kochałam od zawsze...cudownie wracać pamięcią do cudnych chwil <3
    Na moich półkach nie brak albumów ze zdjęciami, ale od jakiegoś czasu zakochałam się w fotoksiążkach. Zamówiłam jedną a za nią poszły następne, wiem, że na kilku się nie skończy :)
    P.S. Twoja fotoksiążka piękna! :)

    OdpowiedzUsuń