Dzień Kobiet

wtorek, marca 08, 2016


Dzień kobiet to dzień, w którym przypominamy sobie o tym, kim jesteśmy. A może raczej przypomina nam o tym cała otoczka tego dnia?

Co to właściwie znaczy być kobietą? Dlaczego by nie czuć się kobieco każdego dnia, choćby przez chwilę?
Ja odkąd pamiętam, zawsze starałam się znaleźć pomiędzy innymi obowiązkami czas na to, by zadbać o siebie, by czuć się kobieco, by było mi dobrze z samą sobą. I nie mówię, że tak było każdego dnia, ale planowałam babskie wypady na zakupy, plotki przy kawie albo butelce wina, czy choćby czas na domowe spa, bo lubiłam również chwile w towarzystwie swojej wyłącznie osoby ;) 

Dzisiejszy Dzień Kobiet wygląda u mnie nieco inaczej - mąż po pobycie ze mną i córcią w domu musiał wrócić do pracy, a ja "walczę" z unormowaniem rytmu dnia mojego maluszka, który zdecydowanie nie należy do tych dzieci co tylko jedzą i śpią :D O czasie na domowe spa, czy wypad z koleżankami mogę póki co zapomnieć, więc ten dzień spędzam w towarzystwie mojej 3-tygodniowej kobietki :) 
Ale w głowie już kiełkują mi plany na to, jak wygospodarować chwile dla siebie choćby raz w tygodniu ;)

A Wy jak obchodzicie Dzień Kobiet? Mam nadzieję, że pamiętacie o sobie nie tylko od święta? :)

Zobacz też:

4 komentarze

  1. Ja zrobiłam dla siebie wiele w ten dzień - i jestem z tego dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, obchody Dnia Kobiet zmieniają się diametralnie, kiedy zostajemy matkami ;) Warto zachować w tym wszystkim odrobinę zdrowego egoizmu i pamiętać o sobie nie tylko od święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę Dnia Kobiet, a swoje święto obchodzę codziennie pamiętając o sobie i poświęcając sobie choć skrawek dnia. Moi bliscy podobnie za co jestem im niezmiernie wdzięczna i dzięki nim szczęśliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właściwie specjalnie go nie celebruje:) Każdego dnia próbuje coś uszczknąć dla siebie:) Moje kochane ćwiczenia, masaż twarzy. To wszystko sprawia, że czuję się szczęśliwa i bardzo kobieca:)

    OdpowiedzUsuń