instamix_WRZESIEŃ

piątek, października 02, 2015

Kolejny miesiąc za nami.. Czy tylko mi wydaje się, że czas jakby przeciekał przez palce i znikał nie wiadomo gdzie??

Początek września to pasmo psujących się u nas sprzętów domowych, w zasadzie końcówka również, bo dołączył do nich mój telefon :/
Dwa tygodnie września to czas rozłąki z moim mężem, który wyjechał na szkolenie na drugi koniec Polski. Był to czas tęsknoty, ale również taki czas dla siebie, czas przemyśleń i planowania... no i porządków, które w tym czasie opanowały całe mieszkanie :D
12 września minął rok (!) od kiedy założyłam tego bloga i opublikowałam na nim pierwszy post. Podsumowanie tego roku możecie zobaczyć TUTAJ.
No i rozpoczęła nam się jesień. Jak do tej pory piękna, kolorowa i ciepła... Przeorganizowaliście już swoje szafy? Ja zrobiłam porządki w swojej, dużo wyrzuciłam, ale też trochę do niej dołożyłam, Moje jesienne wybory możecie obejrzeć w ostatnim poście - TU.
A jeśli chcecie powrócić jeszcze na chwilę do ciepłego lata, to wpadnijcie TU na podsumowanie sierpnia, albo obejrzyjcie letnią zawartość ShinyBoxa - TU.







Co przyniesie nam październik?? U nas na pewno będzie to miesiąc zmian w mieszkaniu, ponieważ planujemy mały remont, a co za tym idzie zmianę wystroju :)


Zobacz też:

5 komentarze

  1. gratuluję pierwszej rocznicy, sama niedawno miałam drugą. :) a dwutygodniowa rozłąka brzmi strasznie, ja ciągle jestem na etapie, że kilka dni to stanowczo zbyt długi okres, chociaż małżeństwem nie jesteśmy. ;)
    pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sok wygląda apetycznie :) Kulki są z Biedronki prawda? :) Nie udało mi się ich upolować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cotton balls są z biedronki. Chciałam co prawda w innym kolorze, ale również nie udało mi się już na nie trafić, więc w ostateczności wybrałam w takiej kolorystyce :)

      Usuń
  3. Ale smakowitosci u Ciebie :) u mnie wrzesień był zalatany ciągle gdzieś w podróży ;) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń