#instamix_listopad

poniedziałek, grudnia 01, 2014




Pierwszy dzień grudnia rozpoczęłam dniem wolnym od pracy, dobrym humorem i przygotowaniem podsumowania miesiąca z instagrama :)


1. Wieczór z mężem przy filmie, drinkach i chińskim jedzeniu na wynos ;)
2. Bez-okazyjne kwiaty od męża.
3. Dotarła paczka z drogerii internetowej - podgrzewacz do wosku + wkład, gąbeczki do makijażu, eyeliner, błyszczyk, cień, puder.
4. A na śniadanko kubek gorącego kakao i wafle ryżowe z serkiem almette fruit.


5. Wypadzik do kina na film "Interstellar" - z czystym sumieniem polecam obejrzeć...
6. Deser lodowy z delicjami :P
7. Kolejny miesiąc... świeca, butelka wina i włoska kuchnia :)
8. (edytuj) Pół godziny po skończeniu postu w wersji roboczej zauważyłam, że przeskoczyłam numerację z 7 na 9   :P :D

9. Wieczorne rozgrywki, czyli gra w Carcassone.
10. Kolejne pudełeczko doszło - Shinybox Towar Pierwsza Klasa :)
11. Bileciki na koncert Czesław Śpiewa.
12. Pazurki w kolorach szarości ;)


13. Pociągiem - w drodze na koncert do Wrocławia..
14. Dotarłyśmy pod scenę..
15. Czesław Śpiewa w całej swojej pięknej muzycznej okazałości ;)
16. Udało się nawet autografy zdobyć :D


17. Niedzielne popołudnie spędziłam na spektaklu o istotnym przekazie "Adaptacja".
18. Zawartość listopadowego Shinyboxa - jak chcecie więcej, to zapraszam TUTAJ :)


19. Po raz pierwszy postanowiłam obdarować Was prezentami - wszystkich, którzy byli w tym roku grzeczni ;) zapraszam po więcej informacji TUTAJ - musicie się pospieszyć, bo konkurs trwa jeszcze tylko dwa dni... :)

Zobacz też:

8 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to mój ulubiony :-) Miałam do tego jeszcze miseczkę, ale któregoś ranka niefortunnie wypadła mi z rąk..

      Usuń
  2. świetny mix:) również dostałam listopadowe pudełeczko shinybox:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchnia włoska.. ale zgłodniałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Działo się u ciebie działo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy ten Twój listopad był :-)

    OdpowiedzUsuń