fit foto wyzwanie 2 - moimi oczami

środa, grudnia 10, 2014

Jeśli jeszcze pamiętacie, w listopadzie brałam udział w zabawie u Różowej Klary, a mianowicie "fit-foto wyzwaniu 2".
Celem jej było "zwrócenie uwagi na małe rzeczy, podzielenie się swoim światem i bliższe poznanie innych osób". Każdego dnia należało zrobić jedno zdjęcie związane z hasłem przewodnim i umieścić je w sieci (w moim przypadku był to Instagram).

Z racji tego, że nie wszyscy obserwujecie mnie na Instagramie postanowiłam zrobić dla Was podsumowanie wszystkich fotek udostępnionych w zabawie przeze mnie. :)




#dzień1 #jesień - za oknem
#dzień2 #czaswolny - u mnie był to wyjazd na zakupy z koleżanką (swoją drogą zakupowo nieudany, bo nie kupiłyśmy nic, ale za to bardzo wesoły) ;)
#dzień3 #napój - nowo zakupiony smak herbaty
#dzień4 #odkrycie - sklep internetowy e-zebra, gdzie mogę kupować znane kosmetyki w cenach niższych od oferowanych w drogeriach stacjonarnych
#dzień5 #trening - rowerek - wtedy na liczniku ponad 13 km
#dzień6 #białko - w postaci jajecznicy




#dzień7 #przyprawa - w mojej kuchni nie może bowiem zabraknąć bazylii ;)
#dzień8 #sprzętdoćwiczeń - rowerek, ciężarki, mata..
#dzień9 #organizacja - w kalendarzu zapisuję wszystko, by potem cieszyć się odznaczeniem każdego zrealizowanego punktu z dnia :D
#dzień10 #FIT - pod postacią owoców - ananas, grapefruit, pomarańcze, granat
#dzień11 #polskiesuperfood - chyba nie muszę tłumaczyć :P
#dzień12 #wspomnienie - mój bukiet ślubny i wspomnienie cudownego dnia :)




#dzień13 #smak - kiedyś nie lubiłam rukoli, dziś jej smak mnie przekonuje
#dzień14 #ulubionaaktywność - chyba nikogo nie zaskoczę i nie będę oryginalna, ale uwielbiam rowerek - latem miejski a zimą mój stacjonarny :)
#dzień15 #film - "Titanic" - jestem typem "płaczki", a przy tym filmie, widząc go enty raz, łzy dalej lecą..
#dzień16 #dieta - a raczej na tym zdjęciu jej brak ;) Staram się żyć zdrowo, ale pozwalam sobie na małe co nieco ;)
#dzień17 #cechacharakteru - zastanawiałam się tutaj nad kilkoma, ostatecznie wybrałam troskliwość. jestem osobą bardzo uczuciową, dla bliskich mi osób potrafię poświęcić bardzo wiele. Troszczę się, kocham, wspieram, słucham...
#dzień18 #cościepłego - jestem typem zmarzlucha, więc ciepły sweterek i skarpetki to dla mnie zestaw obowiązkowy! ;)




#dzień19 #śniadanie - u mnie wafle ryżowe z serkiem, kiełki brokuła, rzodkiewka, oliwki, pomidorki cherry, a do tego herbatka
#dzień20 #motywacja - czasami motywuje, czasami motywację odbiera - moja szafa - kryje w sobie kilka niezłych perełek czekających na "lepsze czasy"...
#dzień21 #suplement - magnez i multiwitamina
#dzień22 #przetwory - pozostało jeszcze z moich zeszłorocznych robótek ;)
#dzień23 #aktywnośćwmieście - w ten dzień był to spacer
#dzień24 #ciało - to nie tylko dieta i ruch, ale również codzienna pielęgnacja





#dzień25 #słaby punkt - kiedyś powiedziałabym, że są nimi słodycze, dziś sięgam po nie o wiele rzadziej, mimo tego, że są na wyciągnięcie ręki :D
#dzień26 #ulubionykolor - fioletowy i szary
#dzień27 #osiągnięcie - za swoje osiągnięcie uważam założenie tego bloga, prowadzenie go i zdobywanie nowych czytelników :)
#dzień28 #czasopismo - magazyn DIY "Mollie potrafi"
#dzień29 #zakupy - fioletowe skarpeto-kapcie z biedronki :)
#dzień30 #mit - ziemniaki bowiem same w sobie nie tuczą, dopiero po połączeniu ich z tłuszczami stają się "bombą kaloryczną"



To by było na tyle :) Podobało się Wam? Dziękuję Różowej Klarze za wspaniałą zabawę. Jeśli chcecie zobaczyć to wyzwanie oczami innych uczestników, zapraszam na podsumowanie u samej autorki :)

Zobacz też:

13 komentarze

  1. ja obserwuję, więc ten post jest dla mnie jedynie przypomnieniem. ;) uważam, że bardzo fajnie wyszło Ci to wyzwanie i warto kontynuować je każdego dnia. :)
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę przestać patrzeć na pierwsze zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  3. broniłam się przed instagramem okrutnie, ale czuję, że niedługo założę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością oglądam jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie podsumowania w zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię taki zbiory podsumowujące zakończenie czegoś :-)

      Usuń
  6. fajna sprawa :))
    uwielbiam rukolę <3

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia , lubię takie niby nic nie pokazują a coś znaczą :-)

    OdpowiedzUsuń