Make-up-owy wpis :)

czwartek, grudnia 04, 2014


Witam się z Wami spod kołdry, ze stosem leków obok... Rozchorowałam się i w planach do niedzieli mam siedzenie w domku i wracanie do zdrowia...
Z Wami jednak rozstać się nie mogę, ostatnio przygotowałam na bloga makijaż, po czym dopadła mnie gorączka i zabrakło sił do stworzenia posta.. Dziś do tego wracam i chcę się nim z Wami podzielić :)

Przygotowujemy twarz - pod oczy używamy korektora, na powieki nakładamy bazę pod cienie do powiek. Koloryt twarzy wyrównujemy podkładem i matujemy pudrem.


Na środek powieki nakładamy mocny, wyrazisty odcień niebieskiego.


Zewnętrzny kącik oka podkreślamy czarnym cieniem, rozcierając granicę między kolorami.



Wewnętrzny kącik i powiekę powyżej malujemy jasno szarym cieniem, zacierając granicę między kolorami.


Górną, oraz dolną powiekę podkreślamy eylinerem, tuszujemy rzęsy.


Na kości policzkowy nakładamy rozświetlające perełki. Usta podkreślamy błyszczykiem, lub dla wyrazistszego efektu szminką  ;)







Do makijażu użyłam:
- korektor pod oczy Grashka
- baza pod cienie do powiek - Inglot 01
- podkład - Max Factor colour adapt 70 Natural
- puder transparentny - Catrice all matt plus 010
- ciemnoniebieski cień - Inglot fr. pearl 426
- czarny cień - Inglot fr. matte 348
- szary cień - paletka Maybelline 21 Pink drama
- eyeliner - Ingrid no limits beauty
- tusz do rzęs - Etre Belle lasx xpress & hyaluronic
- puder w kulkach - Avon perełki rozświetlające
- błyszczyk - Astor liquid care - sweet coral
- szminka - Avon really rose


Jak Wam się podoba takie połączenie?? Chcecie widzieć na blogu więcej makijaży?? :)


Zobacz też:

7 komentarze

  1. Piękny makijaż, mam nadzieję że łatwy

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminkaaa!!! Kocham, akurat mi zabrakło czerwieni, muszę się zaopatrzyć :) chcemy i makijaże i stylowki, byle by Cię tu dużo było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę słabo roztarte aczkolwiek kolory świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie bardzo się podoba. w wolnej chwili spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i już wiadomo skąd ta choroba, trzeba się ubierać a nie na golasa zdjęcia robić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ten makijaż!!!! Zdrówka kochana!

    OdpowiedzUsuń