SHINYBOX towar pierwsza klasa

wtorek, listopada 25, 2014

Przed weekendem zawitało do mnie nowe pudełeczko Shiny pod hasłem "TOWAR PIERWSZA KLASA".

Hasło dokładnie odzwierciedla zawartość, gdyż była ona bardzo bogata. Jest to moje trzecie pudełko jakie zamówiłam i uważam je za najlepsze. Pięknie zapakowane, kolorowe z trafioną do mnie garstką kosmetyków. A najlepsze jest to, że wszystkie z nich są pełnowartościowe, nie ma miniaturek i próbek.
Ciekawi co zawierało pudełko? :)



NU
Pielęgnacyjny zmywacz do paznokci w chusteczkach - "Pierwszy kosmetyk, który pielęgnuje paznokcie oraz skórę wokół nich podczas zmywania lakieru, pozostawiając je lekko natłuszczone oraz błyszczące. Doskonały do użycia zawsze i wszędzie, z uwagi na wygodną formę podania w pachnącej chusteczce. "



ORGANIQUE
Złoty peeling cukrowy z ekskluzywnej linii Eternal Gold (200ml) - "Peeling o perfumowanym zapachu, z kryształkami cukru zatopionymi w olejku sojowym i maśle Shea, które delikatnie masują i złuszczają zrogowaciały naskórek. Dzięki niemu skóra odzyskuje blask i promienny wygląd, jest miękka, gładka, pachnąca i delikatnie rozświetla."



BANIA AGAFII
Balsam do włosów: Aktywator Wzrostu Odżywczo - Regeneracyjny (100ml) - "Kosmetyk zawierający 100% naturalnych składników. Nawilża i przywraca włosom naturalną siłę, zdrowy blask i elastyczność. Wygładza włosy, zmiękcza i ułatwia rozczesywanie."



JOKO
Baza pod cienie (5g) - "Bazy o naturalnym kolorze i delikatnej, kremowej konsystencji gwarantuje trwałość makijażu oka oraz eliminuje efekt zbierania się nadmiaru pigmentów w załamaniach powiek. Zawiera kompleks witamin A, E i F, oraz naturalny olej z krokosza barwierskiego."



MARIZA
Peeling do ust (10ml) - "Bogaty w oleje roślinne peeling, zapewnia ustom miękkość, gładkość i doskonałą ochronę. Delikatnie złuszcza martwy naskórek pozostawiając usta gładkie i miękkie."



APC
5 osobnych cieni do powiek w kuleczkach - "Delikatne kolory cieni z połyskiem idealnie nadają się do wykonania dziennego makijażu. Stosować je również można do rozświetlania części powieki lub kąciki oka. Łatwe w aplikacji, gwarantują trwałość makijażu."




Dodatkowo otrzymałam mini broszkę oraz vouczer na 10% rabatu od PEWEX.



I jak Wam się podoba? Jeśli równie bardzo jak mi, macie jeszcze zamówić to wydanie TUTAJ ! :)

Zobacz też:

3 komentarze

  1. Świetne!!! Rzeczywiście pierwsza klasa :) aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość bardzo imponująca :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na grudniowy, zapowiada się świetnie. A dzięki temu boxowi zdecydowałam się je zamówić:D

    OdpowiedzUsuń