LIEBSTER BLOG AWARD

sobota, grudnia 27, 2014

Cieszę się, że są ludzie, którzy doceniają to co robię, czytają bloga bardziej lub mniej regularnie. To daje mi wielką radość i moc do działania .. :)
Ostatnio zostałam pozytywnie zaskoczona nominacją do Liebster Blog Award "za dobrą robotę" przez Magdalenę :)



CO TO JEST LIEBSTER BLOG AWARD ??


,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


MOJE ODPOWIEDZI

1. Kto z Twojego otoczenia wie, że prowadzisz bloga?
Szczerze mówiąc to chyba wszyscy.. nie jest to jakąś tajemnicą, nie kryję się z tym, udostępniam posty na portalach społecznościowych i mówię o blogu otwarcie :)

2. Dlaczego założyłaś bloga?
Nawiążę tutaj do mojego pierwszego posta, gdzie znajduje się odpowiedź na to pytanie.
"Chciałabym swoją osobą i nastawieniem pokazać wszystkim kobietom, że nie nosząc rozmiaru 36, nie mając wypchanego portfela również można czuć się dobrze we własnej skórze.."
Ta idea towarzyszy mi nadal prowadząc tego bloga..

3. Gdzie najchętniej wyjeżdżasz na wakacje ?
Nieważne gdzie, ważne z kim.. ;)

4. O czym lubisz czytać na innych blogach?
To zależy.. Głównie o modzie, kosmetykach, ale czytuję też blogi DIY oraz parentingowe.

5. Lubisz zwierzęta?
Lubię!! Aktualnie nie mieszka z nami żaden zwierzak, ale od dziecka byłam otoczona przez domowe pupile :)

6. Prowadzisz kanał na youtube? Podaj link.
Nie prowadzę.

7. Kawa czy herbata?
Zarówno kawa jak i herbata. Nie wyobrażam sobie dnia bez ich obu.

8. Jaka tematyka filmów Cię interesuje? wzruszenie czy kino akcji?
Wzruszenie... jak już kiedyś pisałam jestem typem, wrażliwca..

9. Bez jakiej nieumalowanej części twarzy nie wyjdziesz z domu?
Generalnie nie ma takiej... zdarza mi się wychodzić z domu totalnie bez makijażu... Ale jeśli miałabym wybierać, to na pewno byłyby to rzęsy..

10. Ile lakierów do paznokci masz w swojej kolekcji?
Specjalnie policzyłam :D  Jest ich 38.

11. Ile par butów masz  w swojej kolekcji?
Ponad 20 par. Mimo tego, przy każdej okazji wyjścia pojawia się problem z cyklu "nie mam co na siebie włożyć" :P

MOJE NOMINACJE



MOJE PYTANIA

1.   Co Cię inspiruje do prowadzenia bloga?
2.   Pierwsza rzecz jaką robisz po wstaniu z łóżka?
3.   Muzyka/piosenka, które porusza Twoje serce?
4.   Czym lubisz się otaczać?
5.   Jaki jest Twój sposób na relaks?
5.   Wolisz książę, czy film?
6.   Co ostatnio zrobiłaś miłego dla samej siebie?
7.   Wymień jedną rzecz, jakiej nigdy nie włożyłabyś na siebie?
8.   Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
9.   Największa słabość, kiedy idziesz na zakupy?
10. Twój ulubiony cytat, motto życiowe?
11. Spódnica, sukienka, czy spodnie?



Zobacz też:

11 komentarze

  1. tez właśnie zostałam nominowana do liebster-a ;) świetnie odpowiedziałaś na te pytania :) u siebie równiez muszę przygotować odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nominacji :))
    wow, masz całkiem sporo lakierów ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. planuję rozdanie i pewnie parę kosmetyków trafi do puli nagród ;) więc myślę,że może będzie okazja po-testować :)
    jesli masz taką możliwość dodaj gadżet obserwacja bloga ;) to zdecydowanie polepszy grono obserwatorów ;) sama chętnie dodam :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. okurcze, dziękuję za nominację! ;) obecnie nie mam czasu się tym zająć, ale niedługo na pewno ;)
    ___________________________
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za odpowiedzi! fajnie poznać Cię lepiej , nadal obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :) Jest mi niezwykle miło :) Będę Cię częsciej odwiedzać, bo super prowadzisz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 38 lakierów? I po co Ci one skoro zelujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak się uzbierało.. sama nie wiem skąd :P Kochana a stopy to co?!? Przecież też trzeba pazurki malować :P

      Usuń