grudniowy #instamix

czwartek, stycznia 01, 2015

Witam się z Wami w Nowym Roku ! :)
Z całego serduszka życzę Wam wszystkim spełnienia marzeń, odniesienia sukcesów.. Żeby spełniły się Wasze postanowienia na ten rok, dni mijały bezstresowo i z uśmiechem, w  zdrowiu ducha i ciała oraz z sercami wypełnionymi po brzegi odwzajemnioną miłością :*


1. Grudzień przywitałam moim domowym "ogrodem".. Uwielbiam, gdy w pomieszczeniu oko cieszą żywe cięte kwiaty..
2. Jak pech to pech - moja paletka inglota w rozsypce.. :/
3. Stos leków, gorączka, chora krtań i łóżku - dwa tygodnie z grudnia upłynęły mi pod tymi hasłami.
4. Zabrałam się za niedokończoną książkę, ale nie dociera ona do mnie, więc nadal została odłożona na "dalszy plan"..



5. Relaks ;)
6. Sposób na nudę? Jakaś gra i towarzystwo mojego męża zawsze zdaje egzamin :)
7,8. Prezent mikołajkowy ODE MNIE - DLA MNIE :P No w końcu byłam grzeczna, nie? ;)



9. Kocham ten kolor - KOBO w kolorze fuksji stał się moim numerem 1 :)
10. Recepta, czyli powrót do choroby..
11. Piliście kiedyś takie?? - truskawkowe ? :)
12. Szaleństwo sprzątania..



13. Make - up na wypad do kina z mężem..
14. Popcorn, kino, film ... wieczór pozytywnie spędzony...
15,16. Kolejne zakupowe perełki :)



17. Wypad z koleżanką do galerii handlowej skończył się przytaszczeniem do domu tylu dóbr :D
18. Drzewko świąteczne :)
19. Po świętach...
20. Świąteczne pazurki.



21. Prezenty, prezenty..
22. Zostałam nominowana ! Dziękuję :* Posta na ten temat znajdziecie TU.
23. Zatopiona w nowej lekturze.. "Zamień chemię na jedzenie" Polecam wszystkim, którzy interesują się tym, co jedzą.. Dzięki Szwagiereczko za tą pozycję do mojej biblioteczki :*
24. Ostatnia poranna herbatka 2014 roku.

Zobacz też:

4 komentarze