Wiosenna wishlista

piątek, kwietnia 21, 2017


Co prawda pogoda za oknem przypomina bardziej sezon jesienno-zimowy, aniżeli wiosenny, wiem jednak, że to przejściowe, więc w głębi duszy nastawiam się pozytywnie na zbliżające się słoneczne dni...
Prócz nastawienia ducha, postanowiłam kontynuować tworzenie sobie małej listy rzeczy, których posiadaczką planuję się stać w danym sezonie, stąd więc dzisiejszy wpis ;)



1. Lampa bezcieniowa - najczęściej zabieram się do robienia paznokci nocą, kiedy położę już Amelkę spać. Niestety nawet mocne światło domowe, nie jest do tego najlepszą opcją, więc często rano okazuje się, że dostrzegam jakieś niedociągnięcia. By temu zapobiec, chciałabym kupić bezcieniową lampę z jasnym, białym światłem.

2. Lakiery hybrydowe - jak już mowa o paznokciach, to na liście nie może zabraknąć nowych kolorów, w tym sezonie stawiam na wiosenne barwy z nowej kolekcji Semilac. Myślę, że odcienie Tagiatelle Tuskany, czy Almond Butter spełnią moje oczekiwania.

3. Paleta do makijażu brwi - nie zawsze mam zrobioną hennę na brwiach, a nie lubię, kiedy nie są one wyrównane i podkreślone, więc nowy zestaw do ich malowania na pewno się przyda.

4. Kremy - w tej dziedzinie zaczynam stawiać na naturalność, z racji tego kolejne kupowane przeze mnie kosmetyki, będą naturalne.

5. Torebka shopperka - robiąc ostatnio przegląd moich torebek, zauważyłam, że w mojej kolekcji brakuje klasycznej, czarnej shopperki. Nie zostaje nic innego, jak rozpocząć poszukiwania, może macie jakieś swoje ulubione i zdradzicie, gdzie je znalazłyście?

6. Piżama - w mojej szafie królują te długie i cieplejsze, zresztą ogólnie niewiele ich po moich ostatnich porządkach. Na cieplejsze noce przydadzą się bowiem jakieś nowe, cienkie i przewiewne.



A czego Wy potrzebujecie na wiosenny sezon? 



Zobacz też:

3 komentarze

  1. Też rozmyślam sobie nad taką lampą. A oprócz tegi mam na swojej liście sukienki, odzież sportową, pewnie nowe lakiery i zdecydowanie torebka, ale mniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta lampa! Też robię paznokcie po nocach, więc doskonale wiem o czym mówisz ;) a kolory hybryd koniecznie muszę zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu rzeczy :P Ubrań, butów i kolejnej szafy :D kasku i kurtki na rower, małej torebki i tu polecam Monnari <3

    OdpowiedzUsuń