Subtelny zestaw

wtorek, stycznia 26, 2016

Jakiś czas temu dostałam maila z super okazją, której nie mogłam przegapić.

Oferta dotyczyła mianowicie zamówienia extraboxów z serii Inspired by od ShinyBox w super cenach. Tym właśnie sposobem zostałam posiadaczką tego Subtelnego Zestawu za jedyne 39 zł! :)
W środku znalazły się:

YANKEE CANDLE ŚWIECA ZAPACHOWA
U mnie zagościł zapach Ginger Dusk, aromatyczny zapach przypraw jest intensywny, ale przyjemny w odbiorze. Kojarzy mi się z jesienią, jest bardzo aromatyczny, przywołuje wspomnienia i relaksuje. Jak dla mnie bardzo na plus.


ETRE BELLE LIP TWIST PEN
Kremowa kredka do ust, która jest połączeniem szminki i liplinera. Delikatna i łatwa w obsłudze, gdyż nie trzeba jej ostrzyć - jest wysuwana. Dostępna w 6 kolor, na moje pudełko przypadł kolor 02.


BRANSOLETKA ENCE PENCE EUFORIA
Jest świetna, stworzona z elastycznego materiału, dodaje energii i oryginalności każdej stylizacji. Bardzo mi się podoba i już na oku mam inne modele ;)


KSIĄŻKA LOVExSTYLExLIFE
Właściwie to chyba dla tej książki zamówiłam ten zestaw, ponieważ znajdowała się na mojej liście tytułów do przeczytania. Autorką książki jest Garance Dore - nazywana przez New York Timesa strażniczką wielkiego stylu. 


Osobiście uważam to zamówienie jako świetną okazję, którą udało mi się upolować w ostatnim czasie. Zawartość przekracza wielokrotnie cenę, jaką za nie dałam. Jestem więc bardzo zadowolona z tego zakupu :) A Wy co sądzicie ? Któryś z produktów jest Wam znany i możecie podzielić się ze mną opinią o nim?



Zobacz też:

11 komentarze

  1. Muszę w końcu kupić tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy się nie mogłam przełamać nA żadne boksy... Jakoś zawsze coś mi nie leży ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, ta książka chodzi mi po głowie już od jakiegoś czasu! Jesteś już w trakcie czytania????Warta zakupu???

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jeszcze nie zaczęłam jej czytać, ale tyle pochlebnych opinii słyszałam na jej temat, że chciałam ją mieć. :)

      Usuń
  5. Nie znam żadnego z tych produktów, ale podoba mi się ta moda na tematyczne boxy (kosmetyczne, motywacyjne, eko itd.) - rzeczywiście można w nich często coś fajnego upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw wygląda prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no za taką cene takie wspaniałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. YANKEE CANDLE najlepsze na świecie! :) A pudełko faktycznie imponujące za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny box :) uwielbiam te świece :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny box:) super okazja Ci sie trafiła, a świeczkę i książkę też bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń