Beauty & the box

piątek, października 09, 2015


We wrześniu w moje ręce wpadło kolejne pudełeczko ShinyBox, którego zawartość tradycyjnie Wam pokażę i opiszę. Jakie piękno kryje w sobie nazwa Beauty & the box??
VEDERA 
Złoty peeling do ciała (produkt pełnowymiarowy - 150 ml) - skutecznie oczyszcza skórę, przyspiesza metabolizm i poprawia mikrokrążenie. Złote drobinki dodają blasku i optycznie rozświetlaj, wyrównując koloryt i niedoskonałości na skórze. Preparat pozostawia odbudowaną i wzmocnioną barierę lipidową skóry.

Jako, iż peeling mam na wykończeniu ucieszyłam się z nowego, mam nadzieję, że dorówna temu, którego używam aktualnie ;)


ORIENTANA
Olejek do twarzy: drzewo sandałowe i kurkuma (produkt pełnowymiarowy - 55 ml) - połączenie naturalnych olejków roślinnych według tradycyjnej receptury ajurwedyjskiej. Olejek doskonale zastępuje kremy do twarzy, działa odżywczo i odmładzająco. Doskonały do cery problematycznej, zanieczyszczonej i zmęczonej. Może być również stosowany jako naturalny kosmetyk do demakijażu.

Uwielbiam kosmetyki naturalne! Cieszy mnie fakt, że często trafiają się takie w pudelkach. Koniecznie przetestuję jego właściwości odżywcze, jak i środek do demakijażu :)


SYIS
Krem pod oczy (produkt pełnowymiarowy - 15 ml) - przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Świetnie radzi sobie z zasinieniami oraz drobnymi zmarszczkami pojawiającymi się wokół oczu. Krem rozjaśnia, uelastycznia i wygładza delikatną skórę. Zawarty w kremie kolagen działa regenerująco oraz odpowiednio nawilża skórę.

Jako, że to kolejny krem pod oczy, który posiadam, będzie on musiał poczekać na swoją kolej zanim zostanie użyty. 


VASELINE
Balsam do ciała w spray'u Cocoa Radiant (produkt pełnowymiarowy - 190 ml) - nawilża i wchłania się błyskawicznie. Dzięki wyjątkowej formule zamkniętej w spray'u jest bardzo wygodny w użyciu. Balsam natychmiast pozostawia skórę miękką, nie pozostawia uczucia tłustości i lepkości.

Pierwsze, co mogę o nim powiedzieć to, że pięknie pachnie. Świetny pomysł z tym balsamem w spray'u, bowiem nakładanie to jest proste i przyjemne. Miałam już balsam tej firmy i byłam zadowolona, więc na podobne efekty liczę przy tym :)


EVREE
Serum do paznokci Max Repair (produkt pełnowymiarowy - 8 ml) - regenerujące serum do słabych i zniszczonych paznokci. Formuła serum zawiera idealnie dobrane wysokoskoncentrowane składniki, które wykazują silne właściwości pielęgnacyjne dla paznokcia i otaczającego go naskórka.

To coś dla mnie, bo moim paznokciom daleko do ideału - łamią się i rozdwajają mimo stosowania tak wielu różnych preparatów na ich odbudowę. Wątpię, że to serum odmieni ich stan, ale kto wie, może pozytywnie mnie zaskoczy?


BIAŁY JELEŃ
Emulsja do higieny intymnej (produkt pełnowymiarowy - 265 ml) - emulsja o specjalnie opracowanej formule do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety. Utrzymuje naturalną równowagę immunologiczną skóry miejsc intymnych, zmniejsza ryzyko występowania infekcji, łagodzi objawy podrażnień.

Marka znana i sprawdzona, więc emulsja na pewno się przyda, ale w pudełkach  wolałabym znajdować bardziej unikatowe produkty.


EFEKTIMA PHARMACARE
Mineral- Spa: Peeling + Maska + Krem myjący do twarzy 3 w 1 (produkt pełnowymiarowy - 10 ml) - doskonały, skondensowany preparat do oczyszczania skóry twarzy łączy w sobie krem myjący, peeling oraz maskę. Rezultatem zabiegu jest oczyszczona, wygładzona i ujędrniona skóra twarzy.

O produkcie krążą różne opinie, zarówno te pochlebne, jak i nie. Osobiście nie wypowiem się na jego temat, dopóki nie przetestuję na sobie.


Do pudelka została dołączona również próbka balsamu do ciała EFEKTIMA, oraz kupony rabatowe. Marka SYIS proponuje rabat - 10% na cały asortyment. Z Shiny Box można również zamówić dowolny zabieg MOOYA BIO ORGANIC 50% taniej.


Cieszy mnie fakt, że kolejny raz w pudełku znalazły się same pełnowymiarowe produkty. Najbardziej ciekawi mnie złoty peeling Vedara oraz olejek do twarzy Orientana. Z chęcią zapoznam się również z balsamem Vaseline. A Wy jaki produkt przetestowałybyście na sobie?? A może znacie już któryś z nich i podzielicie się swoją opinią w komentarzu?? Jak podoba się Wam wrześniowa edycja ShinyBox?? Wy tez  możecie zacząć zamawiać swoje pudełka i cieszyć się ich zawartością każdego miesiąca (<<KLIK>>)...




Zobacz też:

7 komentarze

  1. niezłe pudełeczko. :) tylko wszystko wygląda na takie malutkie, że było mi ciężko uwierzyć, że są to pełnowartościowe produkty. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty ;) ja zamawiałam akurat wcześniejsze pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boksik jest świetny.. trochę żałuję, że nie wpadł w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie recenzja peelingu. Jestem nim zachwycona:) olejek oddałam siostrze. Maska-peeling do twarzy również fajny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń