Kwiecień w zdjęciach, czyli #instamix

czwartek, kwietnia 30, 2015

Dziś ostatni dzień miesiąca.. Nastał czas kolejnych podsumowań i planów...
O tym, co wydarzyło się u mnie w kwietniu podpowiedzą Wam instagramowe zdjęcia, zapraszam zatem na przegląd kwietnia :)



Początek kwietnia tego roku na pewno wszyscy kojarzą ze świętami Wielkanocnymi.. Dla mnie był to czas radosny, spędzony w gronie najbliższych mi osób, ze wspaniałą atmosferą i pysznie zastawionym stołem..


Pozostając przy smakołykach, tradycyjnie nie może zabraknąć kilku zdjęć kwietniowych pyszności (a propo, jadł ktoś czerwone banany?) ;)


Z nowości kosmetycznych zagościła u mnie premierowa paletka Sleek - Del Mar Volume II oraz, zamówione po raz pierwszy pudełko beGLOSSY, którego zawartość już wkrótce odkryję dla Was na blogu.


W szafie swoje miejsce znalazły nowe ubrania, buty, torebka oraz kilka innych drobiazgów.
Nad butami myślałam przez kilka dni, nie mogłam się bowiem zdecydować, ale ostatecznie kupiłam te w kolorze pudrowego różu.


Moje outfity...


... oraz motywacyjne nowości :)



A co planuję na maj, czego oczekuję w nowym miesiącu?
Na początek majówka - długi weekend w gronie przyjaciół..
Mam również zamiar rozpocząć przygodę z zakupioną książką "Zostań FIT".
Poza tym z niecierpliwością czekam na przyjazd moich dziewczyn, odliczam dni do spotkania :D
Przede wszystkim jednak dążę do zrealizowania swoich marzeń. Walczę i nie poddaję się, dopóki nie zostaną spełnione (do tego czasu pozostają jednak TOP SECRET)...


A Wam jak minął kwiecień?
Jakie plany na maj?




Zobacz też:

3 komentarze

  1. Trzymamy kciuki za spełnienie marzeń i z niecierpliwością wyczekujemy spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się tak jakby święta były już daaawno daaawno temu. Ach jak ten czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń